Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht Jordanië - Forum Wereldfietser

Fietstocht Jordanië

Gezocht door vrouw, 65+ met veel fietservaring, iemand die zin heeft in een rustige fietstocht door Jordanië dit voorjaar.
Route Aqaba - Amman, of vice versa, afstanden per dag 50 - 70 km. en veel bezienswaardigheden bezoeken onderweg.
Hallo Cannondale

Ik ben bezig met voorbereidingen voor een fietstocht van ca 3 weken door Jordanie- Israel..
De planning is om dit in het najaar te gaan doen. Sept/okt.
We willen in zuid Jordanie beginnen en dan via Amman naar Israel om uiteinelijk in Jerusalem iit te komen.

Vraag is heb jij tips voor ons tav route en overnachtingsmogelijkheden?
Wat wel en wat zeker niet te doen.

groet frans&peet
Beste Frans,

Als
cannondale schreef:
do 20 feb, 2020 13:35
Beste Frans,

Als je wilt, kun je mij bellen: XXX
Altijd handig, zo'n mobiel nummer op een openbare website, voor mensen die je via Whatsapp phishing berichten willen sturen. :idea:
Mensen? Jij bent een amateurphisher. Daar zijn toch bots, algoritmes, AI en dat soort tech voor?
dag Cannondale, ook ik (vrouw, 60+, veel fietservaring) ben van plan in Jordanië te gaan fietsen, maar door privé-omstandigheden wordt dat niet dit voorjaar. Ik denk aan voorjaar 2021. Mocht je voor dit jaar geen reismaatje vinden dan kunnen we misschien volgend jaar samen fietsen.....