Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Medereiziger voor fietstocht over de Balkan juni/juli 2020 - Forum Wereldfietser

Medereiziger voor fietstocht over de Balkan juni/juli 2020

Zelf heb ik voldoende ervaring met het trekken op de fiets maar ik vind het altijd verrijkend om mee te krijgen hoe een ander of anderen dat ervaart/ervaren.

Ik rijd 80 à 100 km per dag en kampeer op campings of neem af en toe een pensionnetje. Ik hou ervan om het rustigaan te doen, bij bezienswaardigheden of een mooie stad houd ik een dag halt.
Ik heb een treinkaart voor met de fiets voor de derde week van juni met de nieuw ingestelde nachttrein door de Oostenrijkse spoorwegen tot Wenen. Vandaar rijd ik richting het zuiden (Zagreb). Mijn bedoeling is om in Instanbul te geraken maar dat kan nog anders uitpakken. Ik trek vijf weken daarvoor uit en aangekomen neem ik een paar dagen om op de fiets de stad te verkennen.

Ik ben benieuwd wat jouw voorkeuren en plannen zijn en misschien kunnen we een combinatie maken? Ik hoor jouw plannen!
Hallo,

goed plan, balkanroute - ik vind juni/juli te laat in het jaar - warm, minder overnachtingsmogelijkheden.
Mijn plan is om half april te starten in Triest - vermoedelijk 5 weken naar noord Griekenland, met boot retour naar Venetie en dan trein terug naar huis.

Succes met de tocht, IJktje
bericht verwijderd