Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wie fietst er mee voorjaar of zomer. - Forum Wereldfietser

wie fietst er mee voorjaar of zomer.

Het plan is om binnen Europa te gaan fietsen, wat vind je van een tocht naar de Balkan?
Wie heeft er zin om aan te sluiten? Of een stuk mee te fietsen. Of heb je al een uitgewerkt ander plan?
Wie ben ik: vrouw 56 jaar met fietservaring. (oa Rome, Barcelona, Corsica), ga binnenkort een navigatiecursus volgen, dat moet mij wel op de route gaan houden.

Met een klein groepje fietsen is zeker een optie.

Ivm schoolexamen van mijn zoon en de uitslag, kan ik nog geen exacte datum geven.
Hey hallo daar,

ik was weer even aan het rond kijken en je oproepje spreek mijn wel aan, heb zelf nog geen plannen gemaakt omdat ik ook nog niet deze definitief kan maken. maar laat maar even weten wat je zoal al aan voorkeuren of andere wensen hebt. Oh ja ben een man van 57 jaar en wil nog wel wat reizen gaan maken.
grt Wybi
Hallo Wybi en EKJ

Wat een leuk idee. Ik was van plan om half april op pad te gaan en de Balkan kustroute te gaan fietsen - het is dan namelijk nog rustig met overnachtingen e.d. Heb het route boekje inmiddels in huis en ziet er goed uit.
Met de trein naar Trieste - fietsen - aan het einde van de reis met de boot naar Venetie en dan terug naar Nederland is het globale idee.
Ik ben een vrouw van 58 en heb div lange afstand tochten gedaan en geniet intens van wisselende landschappen, mooie natuur, cultuur etc. Ik was niet van plan te gaan kamperen, omdat er dan weer meer mee moet op de fiets.

Dus heb je zin mee te fietsen of een deel van de route, leuk!

als je geinteresseerd bent hoor ik het graag, groetjes IJktje
Hallo, ik wil van Munster naar Berlijn fietsen. Vertrek zondag 21 juni. Ik zoek nog een fietsmaatje. Ik heb eerder gefietst naar Compostella, Zwarte zee, Praag, Dresden, etc. Overnachtingen in b&b.