Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje voor reis naar Sint Petersburg of Constanta - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje voor reis naar Sint Petersburg of Constanta

In het voorjaar/zomer van 2020 wil ik een fietstocht gaan maken. Ik heb daarbij 2 verschillende routes in gedachte. Ik wil naar Sint Peterburg, via de Baltische staten, of naar Constanta aan de Zwarte zee via de Limes route. Ik heb ruime ervaring met dit soort tochten en zoek daarvoor een fietsmaatje. Ik rij zelf op een toerfiets zonder elektrische ondersteuning. Mijn voorkeur voor de overnachtingen zijn campings maar als dat niet lukt of het weer is erg slecht is zo nu en dan een B&B een goed alternatief. Ik rij gemiddeld zo'n 100 km per dag rij dan gemiddeld even boven de 20 km per uur. Ik ben een man van 70 jaar en zoek een mannelijke fietsmaat van boven de 60 jaar. Welke van de 2 routes ik ga doen is afhankelijk van de fietsmaat die mee wil. Zijn voorkeur zal prevaleren want mij maakt het niet zoveel uit.
Voor beide tochten geldt dat ik van huis uit wil vertrekken en met het vliegtuig terug wil reizen.
Beste Herman

Ik heb je een PB gestuurd.

Wim
Beste Herman,

Een aantal jaren geleden ben ik van Vilnius naar Tallin gefietst.
Ik vond het landschappelijk vrij saai.
De kustroute is aantrekkelijker.
dag
ik heb deze tocht gedaan vanuit Belgie naar St.Petersburg in 2011 ik hen nog een geplastificeerde kaart liggen van st.petersburg mocht je ze willen overnemen laat dan maar iets horen.
groeten
jean