Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen van NL naar China - Forum Wereldfietser

Fietsen van NL naar China

Volgend jaar (2004) ben ik van plan een fietstocht te maken van Nederland naar China..... in eerste instantie zou ik met een goede vriend gaan, maar deze zag er kort geleden vanaf. Gaan doe ik sowieso, maar het lijkt me leuk en in sommige landen ook veilig om met iemand te reizen. Wie heeft interesse.
Groet,
Walther

Hoi Walther,
Ik bel je vanavond of morgen!
Groet,
Rena
hoi ben je al vertrooken naar china? ikzelf ben van plan naar china en door te fietsen naar japan over ongevver anderhalf jaar, , ik heb al een paar zulke tochten gemaakt in afrika en ben een keer op een brommer geweest naar china. als je nog iemand zoekt laat het me even weten Kees

Beste Keezi,

Ik moet je zeggen dat het niet heel slim is om de naam kees hier te gebruiken, om de een of andere manier wordt je hierdoor een stuk minder serieus gevonden. :roll:

MvG

Kees

ik neem hun ook niet zo serieus :wink:
Twee Belgische vrouwen hebben in 1990 van België naar China gefietst en hebben er een boek over geschreven : "14.809 km met de fiets naar China".
Van Nicole Dierckx en Ingrid De Wilde, uitgegeven door Globetrotter c.v.,
Adres : J. Vuylstekelaan 18
2050 Antwerpen.

Groeten,

Koen