Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gezocht: racefietsvriend - Forum Wereldfietser

gezocht: racefietsvriend

Ik zoek een fietsvriend (of meerdere) tussen 30-45 jaar, in de buurt van Amsterdam, om af en toe een mooi ritje van enkele uren - geen reis dus - mee te maken op de racefiets.
En eventueel iemand van 'verderop' voor een fikse dagtocht zo nu en dan.

Y O L A N D A

A'dam–Jordaan

ja, daar heb ik ook last van, dat veel van mijn kennissen en vrienden het allemaal wel leuk vinden maar niet mee fietsen. ik woon in amsterdam, wil deze zomer naar rome fietsen en moet alleen al daarom wat trainen, verder vind ik fietsen natuurlijk ook heel leuk. een echte racefiets is nog in de maak, maar mijn tourfiets gaat ook wel hard. keertje rijden?
yolanda schreef:Ik zoek een fietsvriend (of meerdere) tussen 30-45 jaar, in de buurt van Amsterdam, om af en toe een mooi ritje van enkele uren - geen reis dus - mee te maken op de racefiets.
En eventueel iemand van 'verderop' voor een fikse dagtocht zo nu en dan.

Y O L A N D A

A'dam–Jordaan
Hoi Yolanda,

Ik zag je oproep op het forum.
Ik kom uit Hilversum, ben 32 en maak vaak tochtjes in groot Amsterdam.
Lijkt me leuk om eens samen op te fietsen. Misschien kunnen we wat afspreken voor een rit?

Ik ben net terug van vakantie (www.olivetta-biking.nl), maar ga nog graag weekendjes weg dit jaar.



Groetjes,
Marcel

hallo yolanda mijn naam is peter 38 jaar jong woon in het midden limburgse roermond en zoek ook iemand om gewoon lekker gezellig mee te gaan fietsen en dus samen genieten van de dingen om je heen
heb je intresse mag je me wel eens adden via msn messenger
dan kunnen we mekaar ook wat beter leren kennen he
colnago1965@msn.com groetjes en mischien tot ziens peter