Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wie gaat er in april? - Forum Wereldfietser

wie gaat er in april?

Ergens in maart/april/mei wil ik op de fiets stappen en zonder al te veel plannen gaan fietsen tot juni/juli/augustus. Mogelijke routes zijn:

- frankrijk/spanje/marokko/nog zuidelijker?
- frankrijk/spanje/frankrijk/italie/richting griekenland
- richting china

Maar het belangrijkste is dat er altijd van de route afgeweken kan worden. Bedoeling is wél: veel bergen en (vaak) wild kamperen.

Zijn er mensen die ongeveer eenzelfde plan hebben rond die tijd?

Groeten Marius
afrikamarius at hotmail . com

Wie oh wie heeft er zin/tijd om samen met Marius in 2007 een stukje van de wereld te ontdekken???

Jim en Ik gaan 3 weken naar cuba.

Hallo Marius,

Leuke plannen heb je. Heb zelf in die periode ook de mogelijkheid om erop uit te gaan en op zich bevallen de genoemde landen en ideen wel. Maar ze zijn vrij wild vooral...richting China.

Zou je misschien een beetje kunnen verwoorden waarom ze zo wild zijn of waarom ze zo open zijn.

En Carolien...leuke mededeling dat jullie naar Cuba gaan maar, bedoelen jullie daarmee te zeggen dat Marius eventueel ook mee zou kunnen gaan naar Cuba=

Peace and Love to iedereen!!!

Hmmmm......kleine correctie mbt mijn vraag richting Carolien.

Is dus idd een uitnodiging richting Marius om mee te gaan naar Cuba.

Hahahahaha........moet weer es verder lezen dan mijn neus lang is (en die is lang)

Adios

Ja waarom niet?

en wij hebben al geboekt dus kunnen niet mee met Marius, die conclusie zou je ook kunnen trekken.

kortom twee goede antwoorden mogelijk!

LoneWolf schreef:Hallo Marius,

Leuke plannen heb je. Heb zelf in die periode ook de mogelijkheid om erop uit te gaan en op zich bevallen de genoemde landen en ideen wel. Maar ze zijn vrij wild vooral...richting China.

Zou je misschien een beetje kunnen verwoorden waarom ze zo wild zijn of waarom ze zo open zijn.

En Carolien...leuke mededeling dat jullie naar Cuba gaan maar, bedoelen jullie daarmee te zeggen dat Marius eventueel ook mee zou kunnen gaan naar Cuba=

Peace and Love to iedereen!!!
Hoi wolf

Waarom zo wild en open?

Antwoord is eigenlijk; waarom niet? china lijkt me zonder goede voorbereidingen beetje te extreem, maar daarom heb ik 'richting' onderstreept. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit waar naartoe.

Feit is wel dat je europa vrij snel doorkruist hebt en je dus voor de keuze komt te staan de woestijn van noordwestafrika in te duiken, het niet zo heel stabiele noordoostafrika, het middenoosten, of rusland.

Het midden-oosten is ook wel erg leuk Marius. en dan is die periode ook wel erg goed.

heb je tips m.b.t. dat gebied?

Hoe veilig is het daar? Dat is iets wat ik me sowieso afvraag; hoe veilig ben je in rusland en de landen ten zuiden daarvan op de fiets?
Hallo beste mensen,

Ik heb jullie berichten op elkaar even zitten volgen, en vind dat jullie in ieder geval erg enthousiast over komen. Jullie hebben er veel zin in volgens mij..

Ik zou ook wel graag mee willen, maar het probleem is dat ik pas in julli/augustus vrij ben..
Zouden jullie er ook iets voor voelen om in juli te vertrekken?..

Groeten YVette
(www.bikeforchildren.com) om me te herkennen...

marius schreef:heb je tips m.b.t. dat gebied?

Hoe veilig is het daar? Dat is iets wat ik me sowieso afvraag; hoe veilig ben je in rusland en de landen ten zuiden daarvan op de fiets?
In juli vertrekken is echt te laat. Het plan is nu om in april te vertrekken richting italie. Dan de boot naar griekenland, vervolgens naar turkije.
marius schreef:Ergens in maart/april/mei wil ik op de fiets stappen en zonder al te veel plannen gaan fietsen tot juni/juli/augustus. Mogelijke routes zijn:

- frankrijk/spanje/marokko/nog zuidelijker?
- frankrijk/spanje/frankrijk/italie/richting griekenland
- richting china

Maar het belangrijkste is dat er altijd van de route afgeweken kan worden. Bedoeling is wél: veel bergen en (vaak) wild kamperen.

Zijn er mensen die ongeveer eenzelfde plan hebben rond die tijd?

Groeten Marius
afrikamarius at hotmail . com
Hey Marius,

Ik ga van mei t/m halverwege juni van Griekenland naar Polen fietsen. Misschien niet eenzelfde plan als jij, maar wel met zon, imho zat gebergtes en veel wildkamperen.

Groetjes,

John

Mıchael en ık zıjn ınmıddels ın ankara!! Het verloopt allemaal erg goed. Meer ınfo ıs te vınden op:

http://hierzijnwij.reisprofiel.nl

We proberen de route bıj te houden en af en toe een verslag. Maar we bezoeken nıet veel ınternetcafes ın de turkse bergen..

groeten mıchael en marıus!