Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen richting zuid-frankrijk - Forum Wereldfietser

fietsen richting zuid-frankrijk

Hoi,

Is er toevallig iemand die net als ik wat tijd over heeft en zin heeft om nog een najaarsfietstochtje te maken? Ik zou graag van thuis (belgië) vertrekken en naar het zuiden van frankrijk fietsen, via de franse alpen en ventoux, met tentje. Ik kan wel pas 17 sept vertrekken (moet onverwacht langer wachten op nieuwe fiets) hopelijk wordt het najaar dus even mooi als vorig jaar.. Hoe lang ik onderweg ben doet er niet echt toe, zolang het weer een beetje te doen is. Leeftijd mss ergens tss 20-40 jaar, speelt weinig rol voor mij, graag lachen vind ik belangrijker! :D

Andere plannen zijn zeker bespreekbaar, (bv: auto-fietsvakantie richting bergen met koersfiets ipv trekkersfiets)

sportieve groet,
Liesbeth

Hoi Liesbeth,

Ik ben Gert (België) (zie madagascarbericht), was ook van plan nog een najaarstochtje te maken in oktober op Tenerife of zo, maar Frankrijk lijkt me ook leuk. Ik heb wel maar maximum 2 weken verlof meer.

Laat maar iets weten indien geïnteresseerd.



Groetjes,

Gert.