Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsers gezocht voor Oost-europa, augustus 08 - Forum Wereldfietser

Fietsers gezocht voor Oost-europa, augustus 08

dag wereld/vakantiefietsers,

deze zomer plan ik mijn tweede fietsvakantie, na vorige zomer 1500km door frankrijk, zou ik deze zomer graag 2000-2500km door oost-europa fietsen. Vertrek ergens rond 4-5 augustus, terug eind augustus... De R1, Doneau, ambertrail,... zijn routes die me aanspreken. Ik zou fietsen graag combineren met de trein om zo toch niet te lang in dezelfde streek te blijven. Polen, Slovakije, Duitsland, Oostenrijk en Hongarije staan op het verlanglijstje...
De af te leggen weg ligt dus nog niet vast, alles is mogelijk en bespreekbaar.
Ik ben 21 jaar, student te Gent, een goede fietser (gemiddeld 100 km/fietsdag). Er is al een stadsgenoot die wsl een stuk of volledig gaat meefietsen, maar dit staat nog niet vast...
jongeren met dezelfde fietsinteresses en zin voor avontuur, let me know!

groeten!
joost
Gent - België
-joost- schreef:dag wereld/vakantiefietsers,

zou ik deze zomer graag 2000-2500km door oost-europa fietsen. Vertrek ergens rond 4-5 augustus, terug eind augustus...

Omdat ik ook door oost-europa wil fietsen hier eventjes een reactie plaatsen. Ik wil daarentegen ten laatste eind mei vertrekken. Met vliegtuig ofzo naar Athene en dan richting noorden. Ik heb tijd tot eind juli-half augustus om te fietsen. Als er iemand wil meerijden, zeer graag. Of als er iemand een stukje meekan, of als er iemand goede tips heeft qua route's door Oost-Europa, laat maar weten!
Oja, low-budget, overnachten in tent, richten op 80-100km/dag (op tijd een rustdag ook natuurlijk!) en ik een belgische van 25 jaar.

Greetz