Additionally, paste this code immediately after the opening tag: trapas Vouge Solution - Forum Wereldfietser

trapas Vouge Solution

beste fietsliefhebbers,
ik heb een Vouge Solution elektrische fiets en nu heb ik een kleine speling op mijn trapas die bij druk op de pedalen ook een tikkend geluid maakt.
nu ben ik aan het zoeken naar een andere trapas maar ik moet een dop hebben om de as los te draaien maar als ik op internet kijk zijn er vele soorten adapters om de as los te krijgen.
kan iemand mij zeggen welke adapter ik nodig heb en welke trapas ik het beste kan kopen.
als opmerking ik weeg 115 kilo
bij voorbaat dank
Harry
Welkom op het forum!

Moeilijk te zeggen, bij de beschrijving van een Vogue Solution zijn dat soort gegevens niet te vinden.

Haal de trapper er eens af en maak een duidelijke foto van wat je dan ziet. Die foto kan je hier toevoegen, zie de tab "Bijlage uploaden", kies "Bestanden toevoegen" en klik dan de knop "Plaat in tekst"
of liever de hele cranckarm eraf.
Of gewoon terug ermee naar de winkel, ze zullen daar niet alleen fietsen verkopen maar ook herstellen, en misschien is het iets heel simpels wat bij een servicebeurt de eerste keer is overgeslagen, zoals het vast of aandraaien van de belangrijkste bouten en moeren.
dank voor jullie reacties
nadat ik de crack had verwijderd kon ik de moer een beetje aandraaien en nu is de speling weg.
dacht dat je die assen niet kon afstellen.
groetjes Harry
Niet helemaal duidelijk welke moer je bedoelt, maar het lijkt erop dat de crank gewoon (te) los zat! Ook de andere kant even controleren.
Inderdaad, allebei ff checken!