Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aftreden bestuur en aanstelling interim bestuur - Forum Wereldfietser

Aftreden bestuur en aanstelling interim bestuur

Beste leden van De Wereldfietser,

Vanwege de ontevredenheid over en de toenemende kritiek op het functioneren en communiceren van het bestuur, heeft het voltallige bestuur tijdens de Algemene ledenvergadering op zaterdag 31 oktober jl. kenbaar gemaakt met onmiddellijke ingang af te treden. Met de beslissing verwachten wij het verleden achter ons te kunnen laten en de weg vrij te maken voor nieuwe ontwikkelingen en het varen van een nieuwe koers.

Er is direct een interim bestuur aangesteld die de lopende zaken zal waarnemen. Wij wensen het nieuwe interim bestuur veel succes en wijsheid toe en zullen onze medewerking verlenen aan een overdracht van kennis en informatie.

Met vriendelijke groet,

Paul Porcelijn
Paul Langenburg
Fred Kok
Jaap van Dijk
Edwin van Ooijen
ik behoor niet tot de in-crowd van de vereniging en weet ook niet wat er speelde....maar heeft het interim bestuur ook een naam of name?
Op het besloten gedeelte (Clubhuis, alleen toegankelijk voor leden) staat dat het interim bestuur morgen met informatie naar buitenkomt.
Het interim bestuur bestaat uit de volgende mensen:

Eric Picard (voorzitter)
Gaele Strootman (secretaris)
Marjan van Eeden
Bert Sitters
Rob de Waal
Maarten Wagenmakers

De rol van penningmeester is nog niet ingevuld. Afgetreden penningmeester Fred Kok heeft aangeven de boekhouding van de lopende zaken nog op zich te nemen. Ook andere afgetreden bestuursleden hebben laten weten mee te werken het interim bestuur verder te helpen. Wij zullen ons op korte termijn nader voorstellen.
dank voor het snelle antwoord van het oude bestuur!
en ik wil het oude bestuur ook bedanken voor het werk dat zij hebben gedaan voor de vereniging...

tegelijkertijd wil ik het nieuwe bestuur succes wensen in hun missie..

Arno
Ja, dank voor het oude bestuur en succes voor het nieuwe.
Wim
Ik sluit me aan bij de vorige posts.

Ik hoop dat het nieuwe bestuur ook op de openbare deel van het forum informatie wil geven over de ideeën die ze voor de vereniging heeft. Voor potentiële nieuwe leden, waartoe ik mijzelf ook reken, is de huidige situatie erg mistig, wat voor mijzelf reden is om nu geen lid van de vereniging te worden.
Ja, en laten we ondanks alle kritiek die we gehad hebben (ik zeker ook) hen ook dankbaar zijn voor alle inzet en goede bedoelingen. Dit is en blijft een vereniging van vrijwilligers die het leven voor anderen leuker willen maken.
Wim
Oud bestuur bedankt! en nieuw interim bestuur veel succes en wijsheid toegewenst.
Ik wil ook mijn waardering uitspreken voor de inzet van het oude bestuur. Het is geen sinecure om een dergelijke grote vereniging met een bijzondere ledengroep goed vorm te geven, dat is de afgelopen jaren wel gebleken.

Ik hoop dat het nieuwe bestuur de binding met de leden en her vertrouwen kan herstellen, en goed vorm kan geven aan een open communicatie met en inspraak van de leden, zonder dat de slagkracht en besluitvaardigheid daaronder lijdt.

Gaar de bestuursleden ook in het open gedeelte nog aangeven onder welke forumnaam ze nu posten, voor zover dat niet hun eigen naam is?
Polling schreef:Ik wil ook mijn waardering uitspreken voor de inzet van het oude bestuur. Het is geen sinecure om een dergelijke grote vereniging met een bijzondere ledengroep goed vorm te geven, dat is de afgelopen jaren wel gebleken.

Ik hoop dat het nieuwe bestuur de binding met de leden en her vertrouwen kan herstellen, en goed vorm kan geven aan een open communicatie met en inspraak van de leden, zonder dat de slagkracht en besluitvaardigheid daaronder lijdt.

Gaar de bestuursleden ook in het open gedeelte nog aangeven onder welke forumnaam ze nu posten, voor zover dat niet hun eigen naam is?
Dat het geen sinecure is blijkt wel uit wat er nu allemaal op ons afkomt. Het zal even duren om dat allemaal in goede banen te leiden. We moeten een nieuwe balans zien te vinden tussen tijdig reageren en afstemmen binnen het bestuur. (Persoonlijk vind ik dat op dit moment in dit topic een snelle reactie gewenst is, dus dit is een persoonlijke reactie.)

Om antwoord te geven op je vraag: we zullen ons binnenkort ieder nog nader voorstellen op het forum.

Blijf vooral met vragen komen. Dit topic, en het gelijknamige topic in het clubhuis, is daar prima geschikt voor.
eindgebruiker schreef:... en het gelijknamige topic in het clubhuis, is daar prima geschikt voor.
Dan moet iemand daar wel even het slotje afhalen. ;-)
Maar misschien is één topic ook wel zo handig/overzichtelijk.

Ik sluit me uiteraard aan bij de blijken van waardering voor de inzet van het afgetreden bestuur, en bij de succeswensen voor het interim-bestuur.

Peter
Hoewel ik (nog) geen lid van de WF ben, bedank ik het oude bestuur voor haar inzet en wens ik het nieuwe bestuur veel wijsheid en sterkte.

Jan
Tijdens de afgelopen ledenvergadering en ook in dit draadje wordt het oude bestuur welgemeend bedankt voor hun inzet. Verleden wordt afgesloten. Neuzen vooruit! Robertjan was niet aanwezig. Hij maakt sinds enkele weken geen deel meer uit van het bestuur. Ook hij heeft zich een aantal jaren ingezet voor de vereniging. Ik meen geproefd te hebben afgelopen zaterdag dat ook hij welgemeend bedankt wordt voor zijn inzet. Dit proeven, voelen en denken is niet zichtbaar voor diegenen die niet aanwezig waren dus meen ik het wijs te vinden het hier te Communiceren.
Loes
Goed geproefd, Loes.
Ik sluit me bij je woorden aan.
Zo is het, ook wat mij betreft.
Wim
Mensen die hun vrije tijd investeren en voor het oog van een zo te zien best kritisch :roll: publiek hun werk doen verdienen sowieso respect! Ik hoop dat deze wisseling niet al teveel persoonlijke schade heeft veroorzaakt. +3000 kikkers in de kruiwagen houden is geen eh... sinecure.
Info over de leden van het interim-bestuur staat inmiddels op de site
Rob de Waal schreef:Info over de leden van het interim-bestuur staat inmiddels op de site
Dank voor dit mooie persoonlijke voorstel rondje van het nieuwe bestuur!
Ik ben enthousiast over deze mooie club mensen.

Blanche
Een goed begin!