Beste wereldfietsers,

Ik leg per direct mijn functie als moderator neer. Ik ben het gezeur over het al dan niet naleven van forumregels en het afzeiken van de moderators meer dan zat. Ik loop hier al een tijdje mee, maar nu is het gewoon welletjes geweest.

Bepaalde mensen (ik noem verder geen namen) scheppen er blijkbaar genoegen in om steeds het randje op te zoeken. Of om zelfs duidelijk de grens over te steken. En dat gaat steeds een tijd goed en dan weer even niet, nu heb ik er eens goed over nagedacht en het hoeft voor mij niet meer.

Blijkbaar ben ik een van die mensen die 'geen verstand' heeft en op dat soort opmerkingen zit ik niet te wachten.

De laatste paar maanden is de sfeer ver te zoeken en worden zelfs mensen op naam zwart gemaakt, een zeer trieste wending mijns inziens. Wat hier het nut van moet zijn, dat ontgaat me werkelijk.

Na 2-3 jaar werkzaamheden voor de website van de Wereldfietser te hebben gedaan (soms meer, soms minder), hou ik het hierbij voor gezien.

Hopelijk kan de Wereldfietser een goede wending nemen en zal het weer een gezellige boel worden... net als vroguh!

Geen wrok, het is goed geweest zo.

Ellen