Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jan Janssen Millenium ervaringen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Jan Janssen Millenium ervaringen

Hallo,
ik lees hierboven dat 3700 km doen met een ketting en cassette best goed is. Ik sta verbaasd: ik doe er minimaal 7000-8000 km mee, voordat ik beide weer laat vervangen. En dan fiets ik woon-werk (dus in weer en wind), dagtochten en fietsvakanties. Heb ik dan steeds geluk? Ik ben ook niet iemand die regelmatig zijn fiets schoonhoudt (tot grote teleurstelling van mijn fietsenmaker, die dat zo zonde vindt :? ).
Groet, Petra.
Fedor schreef:
vr 01 nov, 2019 20:26
Die prijs is exclusief onderdelen...
Precies dus dat is helemaal geen gek bedrag. De prijs in het voorbeeld excl. onderdelen is overigens € 129,-
onderweg 58 schreef:
vr 01 nov, 2019 14:42
heb ook al slag in achterwiel gehad en echt ik doe er geen bijzondere dingen mee.
Toch krijgt ook een slecht gespaakt wiel niet zomaar een slag; zelfs een losse velg is een heel stevig ding. Als je de slag er dus niet zelf in gemaakt hebt heeft iemand anders dat voor je gedaan, bijvoorbeeld in een fietsenstalling, daar lopen altijd wel Neanderthalers rond die zo vriendelijk zijn.
Mijn vrouw rijdt er al vier jaar op met ontzettend veel plezier. O.a. twee drieweekse fietsvakanties meegereden. Behoorlijk op maat samen te stellen. Toch werd de fiets met een minder set wielen - met zo’n modieus gespaakt motief - geleverd en dat hebben ze alsnog hersteld. Een paar maanden later hebben we het flexibele stuur vervangen en de stuurbuis laten inkorten bij Bike4Travel in combinatie met de optimale zit met laag stuur. Sindsdien wil ze nooit meer wat anders en rijdt ze er geweldig op. Het is een behoorlijk licht fietsje, bepaald geen miskoop.