Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kant en klaar wiel met naafdynamo - Forum Wereldfietser

kant en klaar wiel met naafdynamo

Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren op een nieuw voorwiel met naafdynamo.
Dat het een SON moet worden staat vast. (al was het alleen maar om de naam)

Ik heb nu een Santos TM 2.8 alu met hs33 remmen (36 spaaks). Ik heb diverse winkels en ternet shop bekeken en kom zo tussen de 205 en 290 euro uit.

Zijn er dingen waar je nog speciaal op moet letten en heeft iemand een goed adres in midden nederland.
Hoeft niet de goedkoopste te zijn, of een vertrouwd internet adres.

Hou me aanbevolen voor tips,

Guido Schmidt (vandaar Schmidt original nabendynamo)
Stuur Marten http://www.m-gineering.nl even een mailtje of wacht tot hij zelf reageert, hij kan zelf voor jou een wiel bouwen (niet in Midden-Nederland) en heeft denk ik ook wel betrouwbare adressen in het midden van Nederland. Een mailtje naar Santos kan natuurlijk ook. Mijn naaf is vorig jaar voor de derde keer (na een ongelukje) voorzien van nieuwe spaken en een velg (Mavic 719 geloof ik) (Stappenbelt in Apeldoorn) en draait nu al 10 jaar zijn rondjes.
Hallo Guido,
Ik raadpleeg je website met enig regelmaat, doe dus graag eens iets terug.
Marten Gerritsen/M-gineering is niet alleen importeur van Son maar bouwt ook een goed wiel. Kiel-Windeweer kun je echter met geen mogelijkheid kwalificeren als "midden van het land". TNT lost dat wel voor je op.

Frank
bedankt voor de eerste reacties. Ik zal M-genering eens vragen.
Ik dacht dat hij niet aan particulier leverde.

Mijn NBT2heb ik nog altijd mee met fietsvakanties, de andere fiets heeft geen rohlof.
Wiel is besteld.
Helaas moest marten naar de beurs in friedrichshafen, ik heb geduld.
(eigenlijk niet natuurlijk.) :wink:

De donkere dagen voor kerst komen er aan.
Al wel mijn b&m LUMOTEC IQ Fly RT senso plus binnen.
gpsguido schreef:Wiel is besteld.
Helaas moest marten naar de beurs in friedrichshafen, ik heb geduld.
(eigenlijk niet natuurlijk.) :wink:
Als ik nou morgen een doos vindt....

:wink:
het wachten word beloond :lol:

Toch nog snel gegaan
5 minuutjes voor Marten. Sneller dan het Journaal op 3. :wink:
Ik heb het wiel nu een aantal in gebruik.
Ik heb er een B&M LUMOTEC IQ Fly RT senso plus bij gekocht om continue licht te hebben.

heb ik ook mijn eigen "schmidt" naafdynamo.

Groet,

Guido Schmidt