Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Surly bagagedrager - Forum Wereldfietser

Surly bagagedrager

Gezocht: adapter voor bevestiging van achterlicht aan een Surly nice rear rack (achterdrager dus ) met een 1 gats verbinding in het midden aan de achterdrager ,wie weet raad!! of waar deze te koop is . rene.
Hier bij Peter White Cycles vind je wat je zoekt, denk ik. 7 USD
Is wellicht ook in Europa verkrijgbaar.
Ha Lasse, daar had ik hem ook al gevonden , ben eigenlijk benieuwd of het hier in nederland ergens voorhanden is , die postduif vliegt het ook niet voor niks deze kant op !! :lol: :lol: ,maar bedankt voor je antwoord ,rene.
Ik denk dat het hiermee ook moet lukken. Maar er ontbreken details op die pagina, dus ik garandeer niets ;)
tja, ik heb lekker lomp van een stukje alu-hoekprofiel zelf een beugel gemaakt.. kost 10 minuten werk (aluprofiel had je toch al staan... toch?)

Maar is wel een net beugeltje van die duitsers.

Bas
Mijn tip, loop eens bij een onderdelenhuis of hollandse fietsenwinkel naar binnen, het is heel goed mogelijk dat je daar vindt wat je nodig hebt. (Scheelt in ieder geval weer verzendkosten) Je kan natuurlijk ook nog 2 extra gaatjes in je drager boren, eventueel volspuiten met tectyl tegen roest of gewoon afkitten zodat er geen vocht in kan komen. En googel anders even en kom op wat Doug Dubois heeft gedaan http://www.tamiasoutside.com/2009/01/22 ... ghtmounts/