Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Signature Fabriek - Forum Wereldfietser

Koga Signature Fabriek

7 weken geleden bestelde ik een Koga-Signature bij mijn fietsenmaker. Is het normaal dat hij er nog altijd niet is of is er iets mis gelopen? Wanneer sluit de fabriek eigenlijk?
Als je het besteld hebt, wat was dan de (afgesproken) levertermijn?
brokmaker schreef:7 weken geleden bestelde ik een Koga-Signature bij mijn fietsenmaker. Is het normaal dat hij er nog altijd niet is of is er iets mis gelopen? Wanneer sluit de fabriek eigenlijk?
Dit zou zeker wél juist kunnen zijn. In oktober vorig jaar bestelde ik een Koga Worldtraveller29 (model 2014) voor mijn lieftallige bijslaapster. Bij aankoop kregen wij gelijk te horen dat levering niet eerder dan eind januari/begin februari kon plaatsvinden.
Indien uw leverancier een officiële KOGA dealer is kan hij/zij navraag doen in welk week nummer uw fiets is te verwachten. Dat is in Heerenveen zeker wel bekend, dus uw dealer/leverancier kan zeker die informatie verkrijgen.
Anders zal ik u adviseren de vraag rechtstreeks bij KOGA in Heerenveen te stellen. Zie hier maar eens http://www.koga.com/nl/over-koga/contact

Sycces,

Frits
De Vakantiefietser meldde 26 juni op zijn website dat Koga 3 weken dicht is.

Gerd
Sip dat hun vertegenwoordiger wel moet werken, dan. Hij was de hele ochtend bij de fietsenmaker op de hoek.
Koga Signature heeft in principe een levertijd van vier weken. Meestal zelfs drie weken. Vanaf 27 juni geldt een levertijd voor de Signatures van 7 weken omdat Koga over twee weken gedurende drie weken min of meer dicht gaat.

Wel was het zo het afgelopen jaar dat door de -terechte- populariteit van de WT29 de leverbaarheid van frames en voorvorken toenam. Gelukkig is dit voor de vakantieperiode opgelost; ze hebben per vliegtuig frames en voorvorken laten invliegen.

En eh, ook bij andere merken komt het soms voor dat bepaalde frames of modellen niet leverbaar zijn.
Ga er maar eens aan staan als grotere fietsfabrikant; zij hebben een leadtijd van minstens een half jaar, maar meestal een jaar. Anders gezegd de grote merken zijn nu al aan het bestellen voor de zomer van 2015.
sjefke schreef:Als je het besteld hebt, wat was dan de (afgesproken) levertermijn?
3à4 weken was er toen afgesproken...
wat zegt je dealer?
Ik heb hem al dikwijls gecontacteerd en hij zegt altijd volgende week dinsdag of woensdag zal hij er normaal gezien bij zijn... Als hij er niet tijdig is voor mijn fietsvakantie, kan ik een nieuwe Randonneur ter beschikking krijgen van hem als vervangfiets.
Bel eens met Koga.... zie google
Mijn vrouw heeft een Koga Signature besteld in week 22 en hij zou geleverd worden in week 26.
Toch maar even gebeld met de dealer omdat we niets hoorden.
De dealer vertelde dat Koga wachtte op een onderdeel (..)
Levertijd is nu naar alle waarschijnlijkheid week 28.

Nu onze fietsvakantie niet doorgaat is er geen haast bij maar anders hadden we flink gebaald.