Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Massload lowrider - Forum Wereldfietser

Massload lowrider

Met nog een maandje te gaan, en dan gaat de "Roze Kilometers Voor Een Glimlach" van start.
Omdat ik veel geleerd heb van vorig jaar (eerste fietsvakantie), wil ik nu beter voorbereid op weg gaan.
Ik heb daarom bij een plaatselijke fietsenmaker een voordrager laten monteren. Een echte massload lowrider (doesn't ring a bell).
Heeft iemand van jullie verstand csn deze voordrager? Ik vind het nogal vreemd eruit zien. Deze zit schuin op mijn voorvork gemonteerd, waardoor je tassen niet horizontaal maar meer diagonaal erop zitten.
Wel goed voor de afwatering :-)..

Wie o wie heeft tips/trucs?
Foto's om eea te verduidelijken helpen vaak in de juiste oplossingsrichting.
nu heb je in jouw buurt best een paar fm .s die vakantiefietsen begrijpen.
hoe je bij deze drager kom en een fm die denk dat de tassen schuin moeten hangen is mij een raadsel. een plaatje is erg nodig om dit te begrijpen. veel pelzeir met de volgende trip. Ik kijk uit naar t verslag de vorige waren erg leuk om te lezen.
Ik heb zo'n vermoeden, afgaande van plaatjes van de massload lowrider op Google, dat de drager simpelweg verkeerd gemonteerd zit. Maar misschien kan dat niet anders met jouw voorvork.

Wederom: een plaatje is gewenst!
Massload front carriers

Zien eruit als dertien-in-een-dozijn generieke lowriders, maar zit er geeneen bij die schuin gemonteerd lijkt te horen. Ik zou eerder twijfelen aan de fietsenmaker dan aan het ontwerp van de dragers.
Ik kan me best voorstellen, dat als je deze http://www.cl-massload.com.tw/?action=p ... =12&did=84 neemt, dat het mogelijk is om de drager scheef gemonteerd te krijgen. In het voorbeeld lijken de beugeltjes niet haaks op de vork te zitten, waardoor de drager recht zit. Als je de beugeltjes wél haaks op de hoek van de vork monteert, komt je drager achterover te hangen. Dat een fietsenmaker daar een fout in maakt, kan ik begrijpen want het wordt ingegeven door het design...

Applemeisje, hoe zit het nou?! :lol:
applemeisje schreef:Ik heb bij een plaatselijke fietsenmaker ...
Statistisch gezien zit hier je fout.