Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bryton 50 navigatie instellingen - Forum Wereldfietser

Bryton 50 navigatie instellingen

Ik heb al enige maanden een Bryton 50. Alles doet het goed behalve de navigatie. Het kan zijn dat het aan mij ligt en ik hem misschien vekeerd instel? Als ik ga rijden krijg ik bijna constant piepjes dat ik mijn route gegevens moet updaten en op de info knop moet drukken een paar seconden of minuten vraagt hij dit weer. Dus daar kan ik niet mee rijden. Kan iemand mij de volgorde vertellen hoe ik een route instel ( stap voor stap) die ik op de bryton site gemaakt heb? Bryton zelf geeft geen antwoordt en andere forums ook niet.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,
Hans
Op mijn Garmin Dakota 20 irriteren die piepjes mij ook.
Om van die piepjes af te komen laad ik geen routes meer, maar tracks.
Ik heb dan gewoon een paars gekleurd traject dat ik volg, en de 'volgende afslag' is eigenlijk het einde van de route.
Daarom moet ik wel regelmatig naar het scherm kijken.
Ik maak mijn tracks (.GPX-bestanden) met behulp van :
http://www.gpscoordinaten.nl of ook
http://www.routeyou.com

Voor de rest : veel oefenen en prutsen met dat ding ! Zo leer het door en door kennen.
Die Bryton 50 ken ik niet en kom inderdaad ook niks tegen op internet.
Dus zoals Den Boete al aangaf: veel oefenen en prutsen.

Geldt dan eigenlijk ook wel voor hem met zijn Dakota: piepjes kun je ook uitzetten (Stel in>systeem>Toon (of Geluid), zie pag. 22 van je handleiding).
den boete schreef:Op mijn Garmin Dakota 20 irriteren die piepjes mij ook.
Om van die piepjes af te komen laad ik geen routes meer, maar tracks.
Ik heb dan gewoon een paars gekleurd traject dat ik volg, en de 'volgende afslag' is eigenlijk het einde van de route.
Daarom moet ik wel regelmatig naar het scherm kijken.
Ik maak mijn tracks (.GPX-bestanden) met behulp van :
http://www.gpscoordinaten.nl of ook
http://www.routeyou.com

Voor de rest : veel oefenen en prutsen met dat ding ! Zo leer het door en door kennen.

Hartelijk dank. Ik ga het bekijken. Toch wel raar dat Bryton geen antwoorden heeft of een goede gebruiksaanwijzing.
keesm54 schreef:Die Bryton 50 ken ik niet en kom inderdaad ook niks tegen op internet.
Dus zoals Den Boete al aangaf: veel oefenen en prutsen.

Geldt dan eigenlijk ook wel voor hem met zijn Dakota: piepjes kun je ook uitzetten (Stel in>systeem>Toon (of Geluid), zie pag. 22 van je handleiding).
Dank je wel. er is moilijk iets over te vinden. Op mijn tweets krijg ik ook geen reactie. Maar weer veder prutsen:) Maar ik koop geen Beryton meer!
Mover schreef:Ik heb al enige maanden een Bryton 50. Alles doet het goed behalve de navigatie. Het kan zijn dat het aan mij ligt en ik hem misschien vekeerd instel? Als ik ga rijden krijg ik bijna constant piepjes dat ik mijn route gegevens moet updaten en op de info knop moet drukken een paar seconden of minuten vraagt hij dit weer. Dus daar kan ik niet mee rijden. Kan iemand mij de volgorde vertellen hoe ik een route instel ( stap voor stap) die ik op de bryton site gemaakt heb? Bryton zelf geeft geen antwoordt en andere forums ook niet.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,
Hans
Hoi Hans,

Ik rij al jaren zonder problemen met de bryton 50.Ik heb geen last van piepjes tijdens het rijden van routes. Ik ga er even naar kijken.

gr
patrick
Pat schreef:
Mover schreef:Ik heb al enige maanden een Bryton 50. Alles doet het goed behalve de navigatie. Het kan zijn dat het aan mij ligt en ik hem misschien vekeerd instel? Als ik ga rijden krijg ik bijna constant piepjes dat ik mijn route gegevens moet updaten en op de info knop moet drukken een paar seconden of minuten vraagt hij dit weer. Dus daar kan ik niet mee rijden. Kan iemand mij de volgorde vertellen hoe ik een route instel ( stap voor stap) die ik op de bryton site gemaakt heb? Bryton zelf geeft geen antwoordt en andere forums ook niet.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,
Hans
Hoi Hans,

Ik rij al jaren zonder problemen met de bryton 50.Ik heb geen last van piepjes tijdens het rijden van routes. Ik ga er even naar kijken.

gr
patrick
Hartelijk dank! Ik weet niet of ik iets fout doe in de volgorde met het starten van de navigatie.

Ik zou graag de stappen willen weten vanaf het downloaden van een trip op de Br50. en dan.......