Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPSMap 62 ST: welke firmware gebruiken jullie? - Forum Wereldfietser

GPSMap 62 ST: welke firmware gebruiken jullie?

Over de Garmin GPSMap 62 st is inmiddels genoeg geschreven. Het gaat mij in dit geval om de firmware. Ik gebruik nog steeds versie 3.90, ik geloof uit ergens 2011. Inmiddels is er versie 6.30. De user inferface ziet er echt anders uit, er zijn ook meer mogelijkheden.

Versie 3,90 werkt op zich goed. Ik vind het echter nog steeds een zoektocht naar het goed instellen van het profiel van de fietser die op zoek is naar de mooiste en rustige routes. Als fietser moet je dan als voorkeur de autowegen aangeven als je bijvoorbeeld de OFM fietsmap gebruikt.
Verder werkt het goed, zolang je maar geen route naar een punt op meer dan 20 km laat maken. Dan is er een geheugen probleem.

In de latere versies is er geloof ik een echt profiel als fietser ingebouwd. Klopt dat?
* Welke versie gebruiken jullie en wat is jullie ervaring?
* Zijn er nog fantastische tips?

Met groet,

Arno
Voor vragen zoals de firmware en algemene tips voor de GPSMap 62ST kijk je beter op een ander forum of andere Engels of Duitstalige fora.