Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Philips fietsverlichtingstechnologie nu naar Spanninga - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Philips fietsverlichtingstechnologie nu naar Spanninga

Wim schreef:
wo 17 jan, 2018 22:17
Tja, en hij geeft nog nooit iets positiefs gezegd over enig Schmidt product, integendeel.
Ik denk dat je zijn review over de Schmidt Edelux niet hebt gezien? Hij noemde het de beste dynamolamp tot +/- 2010

Betreft de Edelux 2 is het niet zomaar de sterkte (al is hij daar niet blij mee), hij zet hem rechtsreeks af tegen de Philips en legt uit waarom hij het een acheruitgang vind t.o.v. versie 1. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar het is zeker niet zo dat de beste man alleen maar op sterkte selecteert en iets tegen Schmidt (en later B&M) heeft. Hij is gewoon kritisch :wink:
Ik rij nu een maandje met de Spanninga Axendo 40 usb (oplaadbaar) Niets te klagen over de mooie egale lichtbundel (waarschijnlijk de best e in zijn prijsklasse <€30), maar de bediening is een afknapper. De door rubber beschermde schakelaar werkt zompig en mist een duidelijk klik. Vaak twee of drie keer drukken om 'm aan of uit te krijgen. Ook geen geheugen voor de laatst gebruikte lichtbundel. Voor mij is het zuinige standje 3 voor stadsverkeer prima, maar hij schakelt altijd in op de hoogste stand. Daar laat ik het meestal maar bij omdat je met dezelfde zompige schakelaar de lichtstanden moet doorlopen. Ik maak ook wat zorgen over het gewicht van de lamp icm met de Spanninga lamphaak. Dat is op klinkers een grote bibbershow. Bang dat ie een keer afbreekt.
rabeneick schreef:
ma 21 okt, 2019 13:23
Vaak twee of drie keer drukken om 'm aan of uit te krijgen.
Je moet lang duwen (+2sec) om de lamp af of aan te zetten. Dat is volgens Spanninga een design-feature zodat de lamp niet per ongeluk wordt ingeschakeld.
rabeneick schreef:
ma 21 okt, 2019 13:23
Ook geen geheugen voor de laatst gebruikte lichtbundel. Voor mij is het zuinige standje 3 voor stadsverkeer prima, maar hij schakelt altijd in op de hoogste stand.
Inderdaad vervelend.
rabeneick schreef:
ma 21 okt, 2019 13:23
Ik maak ook wat zorgen over het gewicht van de lamp icm met de Spanninga lamphaak. Dat is op klinkers een grote bibbershow. Bang dat ie een keer afbreekt.
Ik weet niet welke haak je bedoeld, maar deze metalen beugel voldoet al 2 jaar bij mij met dezelfde lamp.
Dat is beter als wat je standaard erbij krijgt idd.
Mijn lamp werd alleen met een stuurbeugel geleverd. Die voldoet ook.