Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Contact equilibrium-wielbouw.nl - Forum Wereldfietser

Contact equilibrium-wielbouw.nl

Weet iemand of equilibrium-wielbouw.nl van Martin Pronk nog in business is (voorheen Sputnik).
Website bestaat niet meer.

heb hier een setje wielen dat hij gemaakt heeft en waar even naar gekeken moet worden,
geen garantie, meer onoordeelkundig gebruik (vervormde spaak).

Toch iemand weten hoe ik in contact kan komen (als hij nog in de wielen zit) dan hoor ik het graag.
Ik heb December 2017 voor het laatst contact gehad met Martijn, Wielbouwer deed hij even niet meer,

Moderator - op verzoek Equilibrium persoonlijke informatie weggehaald
finse25 schreef:
wo 21 aug, 2019 19:45
heb hier een setje wielen dat hij gemaakt heeft en waar even naar gekeken moet worden,
geen garantie, meer onoordeelkundig gebruik (vervormde spaak).
Wzt is er met die spaak? Heb je er een foto van? Er zijn hier genoeg deskundigen die er dan naar kunnen kijken.
Het is echt niet meer dan dit, een spaak achter, aan de kant van het freewheel die verbogen is,
waardoor het wiel een heel licht slagje heeft.
Mijn ervaring is dat als ik dat slagje er uithaal, met 1 spaak licht vervormd het risico over overspanning groter is, en dat je deze ene spaak beter kunt vervangen.
Zou ik ook zelf kunnen als ik exact weet welke spaken er gebruikt zijn, en aangezien er keurig een stickers van Equilibrium wheels met zelfs een serie nummer op de wielen is geplakt leek me en contact met hen het beste.

Maar uiteraard als iemand in de buurt van Hilversum me beter kan helpen, dan heel graag.
IMG_1880.jpg
spaak achter
Ringslot een kusje gegeven aan de spaak?
ik heb twee maanden geleden contact met hem gehad via:

equilibrium_wielbouw [at] yahoo.com
Ik kreeg zijn mail adres al via een ander.
heb inmiddels contact met Martijn, komt helemaal goed.