Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oriëntatie Surly Karate Monkey, Surly ECR, Salsa Fargo e.d. - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Oriëntatie Surly Karate Monkey, Surly ECR, Salsa Fargo e.d.

Ja vele kunnen het leveren, maar bouwen ze vaker stalen fietsen van de grond op? Vlakken ze het bracket en de balhoofdbuis indien nodig? Zeker als je zelf geen techneut bent is een ervaren bouwer wel fijn. Waar kom je vandaan als ik vragen mag? Mag ook per p.b. - als je bij mij uit de buurt komt wil ik evt ook wel helpen.
Shadow schreef:
ma 23 mar, 2020 11:04
Ja vele kunnen het leveren, maar bouwen ze vaker stalen fietsen van de grond op? Vlakken ze het bracket en de balhoofdbuis indien nodig? Zeker als je zelf geen techneut bent is een ervaren bouwer wel fijn. Waar kom je vandaan als ik vragen mag? Mag ook per p.b. - als je bij mij uit de buurt komt wil ik evt ook wel helpen.
Dat is aardig van je! Ik woon echter in Gelderland, tegen de Duitse grens :D.
Je hebt gelijk dat een ervaren bouwer wel zo fijn is. Daar heb ik ook veel meer vertrouwen in.
Ah, ook niet bij mij in de buurt zeg maar, dan is Just Pedal nog dichtbij vergeleken met dat...
Ik heb getwijfeld tussen Surly ECR/Ogre en Salsa Fargo en uiteindelijk een Ogre genomen. Dit omdat je met een ECR brede banden moet hebben omdat je anders met de trappers op de grond komt in de bocht, en met de Ogre daar wat meer ruimte in hebt. Naar horen zeggen kan de Ogre echter ook een 3 inch band in het voorwiel kwijt (wel zonder spatbord). De Salsa viel uiteindelijk af voor mij omdat het me toch fijner leek om normale remgrepen te hebben in plaats van de remmen die er op een dropbar zitten.
Ik heb het frame bij JustPedal gekocht en de rest zelf (met hulp van mijn vader) opgebouwd. Ben er nog erg blij mee!