Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ont-pannekoeken - Forum Wereldfietser

Ont-pannekoeken

Jaja, zal wel over een oud leren zadel gaan 🤔

Helemaal waar, iemand suggesties om mijn zadel iets smaller te maken? Opgespannen is ze. Ze word helaas te breed aan de binnenkant van m'n bovenbenen...

Misschien een idee om haar te voorzien van een 3/4 gaatjes op haar breedste punt en dan links en rechts iets naar elkaar toe te trekken? Als ik dat doe zal ik haar eerst iets ontspannen en dan smaller maken.

Klinkt als een goed idee of ??

Mvg Chris
goed idee
Misschien iets meer gaatjes, zie bijv. de open zadels van Brooks (OK dat zijn er wel heel erg veel).
Goed idee, misschien even een schuin oog naar hoe Brooks dit zelf doet bij sommige modellen. Voorbeeldje:

https://www.topbikes.nl/webwinkel/5432/ ... zadel.html
Hier is een ander topic over dit onderwerp viewtopic.php?f=8&t=33270&p=336399&hili ... el#p336399. Misschien handig voor inspiratie. Ik ga nu maar even eieren en melk halen. Ik heb opeens trek in pannenkoeken. Succes.
Eden schreef: ↑
vr 03 apr, 2020 08:16
Hier is een ander topic over dit onderwerp viewtopic.php?f=8&t=33270&p=336399&hili ... el#p336399. Misschien handig voor inspiratie. Ik ga nu maar even eieren en melk halen. Ik heb opeens trek in pannenkoeken. Succes.
Goed plan, daarna opzoek naar een leger veter en gaan met het plan. Trouwens bedankt voor de link naar het plan van Eden
ik zou iets met 8 gaatjes en een veter doen :D
Werkt perfect!! ik heb het zadel helemaal ontspannen, een paar gaatjes geboord, veter erdoor en opgespannen. Weer als nieuw 😀😀😀
Misschien heeft iemand ze nog liggen. Volgens mij krijg je altijd een paar verschillende kleuren bij een Brooks zadel.
Zo, en dan nu... Een test ritje

Bijlagen