Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snel safari > frame krom.. richtprijs of richt adres ? - Forum Wereldfietser

Snel safari > frame krom.. richtprijs of richt adres ?

Zowaar bleek mijn nog op te knappen fietsje voor snelle dijktochtjes en inlandse korte weekendtripjes zo krom als een hoepel. 4mm maarliefst. Alleen de achterbrug. De rest was prima.
“Gooi maar weg!” Zei de lokale fietsenmaker .. maar ik heb alles klaarliggen en er vooral goede zin in. Weet iemand of het te richten is, of M-gineering dat doet ? En wat mag het ongeveer kosten? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd
Ga naar m-gineering.nl. Klik op contact. Bel.
Leon schreef:
za 04 apr, 2020 20:37
Ga naar m-gineering.nl. Klik op contact. Bel.
:wink: :arrow:
Gewoon lekker zelf doen :wink: En 4mm afwijking is helemaal niet zo veel, zijn genoeg nieuwe fietsen die dat hebben :wink:
Mr. Z schreef:
za 04 apr, 2020 22:59
Gewoon lekker zelf doen :wink: En 4mm afwijking is helemaal niet zo veel, zijn genoeg nieuwe fietsen die dat hebben :wink:
Dat heb ik me idd wel eens laten vertellen 😄 maar mijn achterwiel staat er nu helemaal scheef in.
Zo te horen is het blijkbaar te doen.. maar ik probeer het zelf experimenteel liever niet. Zou hem graag weer op de weg krijgen
Een vriend van mij heeft zijn Snel fiets laten richten bij Snel.

Wij van WCeend adviseren WCeend.
Poppink schreef:
za 04 apr, 2020 23:48
Een vriend van mij heeft zijn Snel fiets laten richten bij Snel.

Wij van WCeend adviseren WCeend.
Ik ga ze bellen, woon er niet heel ver vandaan. Ik was in de veronderstelling dat ik bij richtbedrijven oid terecht zou gaan komen
Nee overal waar fietsen gebouwd worden, dus niet in elkaar gezet maar echt gebouwd, daar hebben ze een vlaktafel om frames op te richten.
Zelf geen ervaring mee, via kennissen wel goede ervaringen van meegekregen. Ook al gaat het hier om een fietsframe, informatie inwinnen kost geen geld.
https://www.vanderwoudentechniek.nl/richten/frames.htm