Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Erg tevreden over de B17... C15 net zo goed? - Forum Wereldfietser

Erg tevreden over de B17... C15 net zo goed?

Hi,

Voor op de gravel bike, zoek ik een andere zadel om wat langere afstanden te kunnen pakken. Tot de 100/110 km gaat het wel maar dat is beetje de grens.. daarna is het echt vervelend op de huidige standaard zadel.

Op mijn andere fiets heb ik een b17 zadel en daar stap ik af (zelfs zonder broek met zeem) na lange ritten zonder problemen/pijntjes.

Ik weet dat een zadel is en blijft een persoonlijke keuze maar is hier iemand die toevallig zowel op de Brooks b17 als op een c15 (carved) fietst?
542240A0-C6F1-4E7E-B04C-37E536743827.jpeg
Alvast bedankt!
Als je zo ver voorover zit is de B17 geen optie. Dat zit voor geen meter. Dan beter kiezen voor een Swift of Team pro
gios schreef:
ma 06 apr, 2020 00:08
Als je zo ver voorover zit is de B17 geen optie. Dat zit voor geen meter. Dan beter kiezen voor een Swift of Team pro

Klopt, vandaar de interesse over een c15 :) de b17 zit al op deze:
70F5E56C-7AFC-4CAC-843C-F97133E08F7C.jpeg
Ik heb nog een C15 liggen. Had deze gekocht om eens te proberen, maar voor mij toch te smal. Wil hem wegdoen voor €25.
Velotraumer schreef:
ma 06 apr, 2020 09:04
Ik heb nog een C15 liggen. Had deze gekocht om eens te proberen, maar voor mij toch te smal. Wil hem wegdoen voor €25.
Toevallig, heb je een foto?
Valentino Dailybiker schreef:
ma 06 apr, 2020 01:08
gios schreef:
ma 06 apr, 2020 00:08
Als je zo ver voorover zit is de B17 geen optie. Dat zit voor geen meter. Dan beter kiezen voor een Swift of Team pro

Klopt, vandaar de interesse over een c15 :) de b17 zit al op deze:

Haha, weer eens te slecht gelezen :oops:
Brooks c15, kleine gebruikssporen

Bijlagen

Velotraumer schreef:
ma 06 apr, 2020 18:26
Brooks c15, kleine gebruikssporen
Mocht Valentino niet geïnteresseerd zijn, dan houd ik me aanbevolen :D
Hi Velo mooi prijs en je zadel ziet er mooi uit, echter is denk een mis match op de koga qua kleuren. Bedankt iig
Ik heb een C17 S carved, dameszadel, op mijn toerfiets, ik vind hem heerlijk fietsen!

https://www.wiggle.nl/brooks-england-w ... 7s-carved/

Het lijkt wel of het een beperkte oplage was btw?

( ik weet niet hoe ik het plaatje direct in beeld krijg)

Bijlagen

Ruud-H schreef: Mocht Valentino niet geïnteresseerd zijn, dan houd ik me aanbevolen
Het zadel is inmiddels verkocht. Er hadden zich al eerder enkele geïnteresseerden gemeld.
Ik ben zelf ook een fan van de B17 en heb vorig jaar een keer een C17 gekocht om eens te proberen. Vond met name het stroeve oppervlak niet zo'n succes, en hij voelt ook nogal stevig aan. En dat laatste blijft ook zo, als ik Brooks goed begrijp.

Mijn favoriet is overigens een lekker ingezeten Professional.

Afbeelding
Net klein ritje van 80km gepakt op de gravelbike.
Het is uiteraard geen B17 maar de c15 heeft wel de test goed voldaan :).

Hij is eigenlijk kei en kei hard ( geen schuim vulling oid) maar toch geen numble gevoel.
32C1524F-98E7-475D-98B2-E697979F77C3.jpeg