Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GEZOCHT Santos fietsen - Forum Wereldfietser

GEZOCHT Santos fietsen

Gezocht,
Wij zijn op zoek naar dealers die Santos fietsen hebben staan waar we op kunnen proeffietsen. Marco de Wit heeft er 1 staan. Maar de meeste dealers hebben er bijna geen staan om te proberen.
Weet een van jullie waar we goed de fietsen kunnen uitproberen?
mvgr
Bert

Hahahaha!!!! Een balletje voor open doel: op het testparcours van de Fiets en Wandelmarkt op 18 en 19 februari in de Amsterdam RAI: www.fietsenwandelbeurs.nl

OK!

Dat had ik ook al verzonnen. Maar als je ziet/leest hoe kieskeurig de vakantiefiesters zijn vraag ik me af of men inderdaad bereidt is op zo'n beurs een fiets af te stellen.
IDWORX schreef:Dat had ik ook al verzonnen.
IDWORX,

Achteraf heeft iedereen gelijk!! 8)

Schorpioen. :mrgreen:
Probeer het eens bij Warmerdam in Warmond hebben ze heel veel Santos fietsen. Heb daar vorig jaar ook een proefrit gemaakt (ben 1.92 en de grotere maten hadden andere dealers niet staan). Deze dealer werd door Santos zelf aangeraden. Adres zie website Santos.

Ik heb overigens uiteindelijk een Fahrradmanufaktuur T400 gekocht.

Voor zover van toepassing ik heb er vier staan. En misschien heeft Fietsplezier (aan de andere kant van de Jordaan) er ook wel een paar staan.
Maar zie een testfiets als een indicatie van het stuurgedrag. Dus die fiets van Marco kun je heel goed als indicatie gebruiken. Pas als je vijfhonderd kilometer ermee hebt gefietst en dan ook nog een paar flinke afdalingen in de bergen heb gemaakt (over slecht wegdek), dan pas weet je hoe een fiets zich houdt.

Voor een ergonomische positie gebruik ik altijd een pasframe om zo een goede zitpositie te bepalen. Je kunt dan heel goed zien, hoe het met de spanning in de rug en schouders zit, hoe de hoek van de romp en de armen is, de stand van de handen enzovoort. Je hebt ook meetprogramma's, maar die vragen niet of je lekker zit... :lol:
Bij Van Herwerden In Voorburg hebben ze er altijd een paar staan. groetjes Marlies

Bij Bike Arena in Apeldoorn staat een Travelmaster 2.6 Alu (nieuw) en een Travelmaster 2.6 staal (gebruikt).

dit topic is al een paar maandjes oud... :lol:

Je hebt gelijk. Niet op de datum gelet.