Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Alee Denham over rijcomfort - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Alee Denham over rijcomfort

De hoogte van mijn zadel komt toch redelijk precies. 10 mm te laag is slecht voor mijn knieën en 10 mm te hoog is slecht voor mijn hamstring. Dat verschillende bikefitters op verschillende hoogtes uitkomen zegt natuurlijk niets.
Ik heb met deze man al eens een mailwisseling gehad na aanleiding van het filmpje over z'n nieuwe Koga; aardige kerel, maar het is een vlogger, geen expert in techniek of ergonomie. Hij heeft veel ervaring en vertelt in dit filmpje waarom hij denkt dat bepaalde dingen werken zoals ze werken. Daar mag je van alles van vinden maar ik zou mijn eigen mening proberen te vormen door eens wat dieper in materialen te duiken dan iemand die de meeste spullen die hij gebruikt gratis krijgt van z'n sponsors.
DeFiets schreef:
do 07 mei, 2020 23:21
Fiets afstellen is geen absolute wetenschap.
Nee, maar ik weet wel wat ik zelf een lekkere afstelling vind. Die moet dan niet steeds veranderen tijdens het rijden.
Blackbelt schreef:
do 07 mei, 2020 22:38
Voor 20€ had je gewoon een vaste zadelpen kunnen kopen en als de rest van die fiets goed was, dan had je veeeeeel geld uitgespaard.
Dat ging niet op die Domane, helaas.