Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verwijderd, Gebruiksverslag maat 559-banden (26") - Forum Wereldfietser

Verwijderd, Gebruiksverslag maat 559-banden (26")

Omdat mij duidelijk is gemaakt door de moderatie dat ik degene ben die niet op dit forum hoort heb ik mijn gebruiksverslag verwijderd. Sorry dat ik het geschreven heb.
Ik heb Marathon plus in 40-559 uitvoering op de velgen liggen (nu even 35 m Kojaks) en afgezien van dat ze lastig te monteren zijn, heb ik niet het idee dat ik op eieren aan het fietsen ben. Deze zijn inmiddels al weer zeker 3 jaar oud, en hier zit volgens mij niet een merkteken in om te zien hoe oud ze echt zijn.
Racers slijten inderdaad snel en voor de wangen zijn niet echt sterk te noemen, niet een aanrader van mij tenminste. De andere vallen voor mij af omdat ze te breed zijn en ik dan spatbordloos moet gaan fietsen.
Ik had Maxxis Hookworms in 63-559 onder de Big Dummy liggen, maar de vele lekke banden hebben mij doen overstappen naar Schwalbe Super Moto's in 62-559, heb nu 1 ritje erop zitten het rolt iig prima.
Leon schreef:
zo 14 jun, 2020 12:11
Omdat mij duidelijk is gemaakt door de moderatie dat ik degene ben die niet op dit forum hoort heb ik mijn gebruiksverslag verwijderd. Sorry dat ik het geschreven heb.
Lange tenen?
Wat is hier bezig?
Shadow schreef:
zo 14 jun, 2020 17:52
Wat is hier bezig?
Ik heb geen zin om ook hier weer een hoop **** over me heen te krijgen. Dan maar geen verslagen meer. Met vakantiefoto's en verhalen ben ik hierval heel lang geleden gestopt.
Kom op Leon. Laat je niet kisten doordat er nu even één persoon loopt te trollen door de eigen mening als waarheid te verkondigen. Ik denk dat veel anderen veel nuttige ervaring uit een kritisch gebruikersverslag kunnen halen. Als er toch iemand moeilijk gaat lopen doen, melden we dat bij de Mod.
Soms even afstand van forum helpt ook :) doe ik vrij regelmatig in ieder geval. Without hard feelings, btw.
Na een weekend fietsen zonder forumbezoek lees ik dit. Ik heb geen idee wat er nu weer gebeurd is. Leon, kunnen belangstellenden jouw gebruiksverslag nog ergens anders lezen?
keesswart schreef:
ma 15 jun, 2020 11:25
Na een weekend fietsen zonder forumbezoek lees ik dit. Ik heb geen idee wat er nu weer gebeurd is.
Iemand vond het nodig te zeggen dat afschuwwekkende fatbikers net als speed pedelecers contactgestoorde stijllozen zijn. Weer een ander vond het nodig te melden dat men alleen een fatbike heeft om interessant te doen en zo nog meer stupide opmerkingen.
Leon reageerde met de opmerking dat het forum niet geschikt is voor scheldpartijen. Nadat de moderator het draadje had gezuiverd bleven de stupide reacties staan en Leons reactie was verwijderd.
Conclusie: je mag elkaar voor rotte vis uitmaken.
Ik heb ook het idee dat er meer verwijderd is dan dat wij zien, vreemd, en op het stuk van Leon was niet iets aan te merken, gewoon een eerlijke gebruikerservaring van meerdere jaren.
_Peter_ schreef:
ma 15 jun, 2020 12:21
Ik heb ook het idee dat er meer verwijderd is dan dat wij zien, vreemd, en op het stuk van Leon was niet iets aan te merken, gewoon een eerlijke gebruikerservaring van meerdere jaren.
DanK schreef:
ma 15 jun, 2020 12:12
Nadat de moderator het draadje had gezuiverd bleven de stupide reacties staan en Leons reactie was verwijderd.
Conclusie: je mag elkaar voor rotte vis uitmaken.
Leon schreef: "...heb ik mijn gebruiksverslag verwijderd"
Dus kennelijk heeft hij zellf zijn eigen posting 'gemodereerd' of 'gecensureerd'. D.w.z. alles verwijderd.

Ik wil die opmerkingen, wat betreft de zogenaamde 'verwijderingen', toch even in een ander liicht zetten.
Voordat hier op voortgeborduurd wordt. En partijen (Mod?) onterecht de zwartepiet toebedeeld krijgen.
Dit gebeuren was in een ander draadje van Leon.
Niet te begrijpen deze ingreep (door de mods dus). Ik had het verslag en de tabel wel al gelezen. Dat de Marathon Almotion er heel goed uitkwam, behalve bij de montage: die Tubeless Easy banden zijn allemaal om te worstelen. Zelf al meer dan 9000 km ervaring met Almotion 50-622 met binnenband. Sorry, is wel een andere maat. Mag dit bericht toch blijven staan? Graag! :?:
DanK schreef:
ma 15 jun, 2020 16:47
Dit gebeuren was in een ander draadje van Leon.
Ja, en?

Ook dan blijft de boodschap toch volledig overeind staan?
Namelijk dat Leon zelf beweert: "...heb ik mijn gebruiksverslag verwijderd"

Insinuatie, suggestie of zelfs de bewering dat dit anders is, zet lezers op het verkeerde been.

(en voor de rest lees ik hier graag zoveel mogelijk testverslagen. Ook van Leon. Misschien wel juist van Leon, want dat zullen ongetwijfeld bovengemiddeld grondige verslagen zijn!)
Ik geef het op. Een ander mag het proberen uit te leggen.
DanK schreef:
ma 15 jun, 2020 17:14
Ik geef het op. Een ander mag het proberen uit te leggen.
Een poging dan ;)

Het ging over dit topic: viewtopic.php?f=23&t=34880#start
Hierbij werd wel de opmerking van Leon verwijderd, maar de redenen (hierboven vermeld) voor die opmerking niet.

Heeft dus niet iets met het gebruikersverslag te maken, maar de beginpost daarvan heeft Leon zelf weer aangepast/verwijderd.
Mij is hetzelfde overkomen met een keurige post in dat andere draadje en ook ik ben pissig.
Wim schreef:
di 16 jun, 2020 08:43
Mij is hetzelfde overkomen met een keurige post in dat andere draadje en ook ik ben pissig.
Ik weet niet wat er op de achtergrond gebeurt en zonder die kennis lijkt het niet allemaal even handig wat er is gebeurd. Dat andere draadje ontspoorde hopeloos en is terecht opgeschoond, maar blijkbaar niet naar tevredenheid van iedereen.
In het algemeen waardeer ik de bijdragen van de veelposters zoals jij en Leon, maar de boosheid die ontstaat als er iets gebeurt wat mogelijk niet correct is kan ik niet altijd begrijpen. Het is maar een forum.
Je hebt het forum al verschillende keren teleurgesteld of boos de rug toegekeerd, maar blijkbaar trekt het forum toch want je komt steeds weer terug. Altijd jammer als je gaat en fijn als je weer begint te posten! Inmiddels ken je de sores op dit forum, misschien proberen te accepteren dat iedereen z'n best doet en dat de moderatoren niet altijd de even fijne taak hebben om ontsporende onderwerpen schoon te houden. Waar gehakt wordt vallen spaanders, dat lijkt nu ook gebeurt te zijn.
martin schreef:
di 16 jun, 2020 13:20
Wim schreef:
di 16 jun, 2020 08:43
Mij is hetzelfde overkomen met een keurige post in dat andere draadje en ook ik ben pissig.
Ik weet niet wat er op de achtergrond gebeurt en zonder die kennis lijkt het niet allemaal even handig wat er is gebeurd. Dat andere draadje ontspoorde hopeloos en is terecht opgeschoond, maar blijkbaar niet naar tevredenheid van iedereen.
In het algemeen waardeer ik de bijdragen van de veelposters zoals jij en Leon, maar de boosheid die ontstaat als er iets gebeurt wat mogelijk niet correct is kan ik niet altijd begrijpen. Het is maar een forum.
Je hebt het forum al verschillende keren teleurgesteld of boos de rug toegekeerd, maar blijkbaar trekt het forum toch want je komt steeds weer terug. Altijd jammer als je gaat en fijn als je weer begint te posten! Inmiddels ken je de sores op dit forum, misschien proberen te accepteren dat iedereen z'n best doet en dat de moderatoren niet altijd de even fijne taak hebben om ontsporende onderwerpen schoon te houden. Waar gehakt wordt vallen spaanders, dat lijkt nu ook gebeurt te zijn.

+1
Ter aanvulling 1,5 meter afstand nemen helpt niet alleen bij Corona :wink: