Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pitlock removal tool - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Pitlock removal tool

Even een update.

Ze zijn los.

Het was nog geen 10 seconden werk om ze met een platte schroevendraaier los te krijgen.
Ging echt veel simpeler als dat we verwacht hadden.
De slijptol lag bij wijze van spreken al klaar.
M276 schreef:
za 05 sep, 2020 13:47
Het was nog geen 10 seconden werk om ze met een platte schroevendraaier los te krijgen.
Hmmmm dat schept helaas geen vertrouwen in de bescherming tegen diefstal... :(
Nee dat is ook eigenlijk de reden dat ik dit bericht plaats.
Ik was nog aan het zoeken naar een andere schroevendraaier toen mijn man al riep
Laat maar hij is los.

Enige is dat de "dief" wel een schroevendraaier mee moet nemen.
Maar los is hij zo
De dief moet het pitlock ontwerp ook maar kennen en weten dat het makkelijk te forceren is, ik denk echter dat ze liever voor de hele fiets gaan en niet voor alleen een voor of achterwiel, dat valt toch iets meer op dan een hele fiets.
_Peter_ schreef:
za 05 sep, 2020 14:34
De dief moet het pitlock ontwerp ook maar kennen en weten dat het makkelijk te forceren is, ik denk echter dat ze liever voor de hele fiets gaan en niet voor alleen een voor of achterwiel, dat valt toch iets meer op dan een hele fiets.
Mja, mijn gevoel (een mening of semi-waarheid, om discussies te voorkomen) is inderdaad dat een fiets snel in een busje geladen wordt. Eventuele extra sloten, zoals een ringslot of pitlock moeren kunnen ze dan op met gemak openmaken.