Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Weer iemand met cheap-ass fietsvraag :P - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Weer iemand met cheap-ass fietsvraag :P

Na wat mailen een bod gedaan van 200 euro. Benieuwd of dit lukt. Zal vast niet :p

Dat is 1/3 van de vraagprijs af. Das best een hoop geld.

Jarl

Zoals verwacht is het bod niet geaccepteerd. Mag hem voor 250 ophalen. Ga er even over nadenken.

Jarl

Jarl schreef:Mag hem voor 250 ophalen.
Omdat je hem lekker vond fietsen: toehappen en ophalen die handel.
Leon

Vrijdag ga ik naar de fiets kijken. En wie weet met fiets weer naar huis :P

Hou jullie op de hoogte.

Jarl

succes :) loop wel alles na he, ook qua roest etc ;-)

en vraag eens na hoeland deze stil heeft gestaan. Kan nog wat uitmaken voor banden etc.

Jarl schreef:Ik dacht eerst dat het modeljaar 2006 was, maar begin te twijfelen.
Veel ouder.
Dit is volgens mij exact hetzelfde model als ik had (gestolen, vandaar dat ik zo goed naar de foto keek).
En de mijne heb ik in 2001 gekocht.

Elstar schreef:2006 ... 2001 gekocht.
Voor de fiets is het volstrekt irrelevant wat het bouwjaar is, maar als de aanbieder gejokt heeft en je kunt het hem met een grote grijns laten zien, dan kun je daarmee wellicht nog een paar euro verdienen :lol:
Leon

Jarl schreef: Edit: Heb een antwoord gevonden inmiddels. Dit model is van het jaar 2003.
Jarl
Heb bij een vriend van me een Batavus gezien. Wat sportiever model. Maar weet dus niet meer welk type dat was. Hehe. Ff achteraan nog. Zag er goed uit. Heb er eigenlijk niet veel aandacht aan geschonken.

Jarl

Edit: Het was een aangeklede Batavus Impact. Compleet met lowriders e.d.
Welke groep erop zat weet k ff niet meer.

Jarl schreef:....... Batavus Impact. Compleet met lowriders e.d.
Welke groep erop zat weet k ff niet meer.
stuur een pb aan Fokko (dat is zijn gebruikersnaam). Hij rijdt volgens mij op een Batavus Impact, wellicht kan hij je meer info geven.

Sjirk

SjirkM schreef:
Jarl schreef:....... Batavus Impact. Compleet met lowriders e.d.
Ik heet niet Sjirk, maar weet dat je een Batavus impact wel op de weegschaal moet zetten om te geloven wat je meent te voelen... :shock:
Dan toch liever die Gazelle.
Leon

Vandaag na 2 uur en een beetje met het OV in Enschede aangekomen. Daar ben ik gaan kijken bij de Medeo Trekking die jullie op de foto zien op de vorige pagina. Nou...als nieuw!!! Was opslag verliefd! Jullie worden er niet opgewonden van, maar ik ben als een kind zo blij met deze fiets. Hij is wel zwaar, maar met het fietsen merk ik daar eigenlijk weinig van. Haha.
Was wel jammer dat ik weer dik 2 uur terug moest met het OV. Haha. Maarja, het was voor een goed doel.

Mensen bedankt voor de goede adviezen! Ik hou jullie op de hoogte van mijn tochten met deze fiets.

Jarl

veel plezier met je nieuwe fiets!!!

Leuk om je aankoopavontuur hier te volgen. Veel plezier ermee! :)