Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekend 24-26 september 2010 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekend 24-26 september 2010

Ik lees net op de website van de NS dat er zondag 26 september werkzaamheden op het spoor zijn tussen Dordrecht en station Lage Zwaluwe. Er worden stopbussen ingezet waarin geen ruimte is voor fietsen.

Denk dat wij er zondagmiddag dus nog een paar kilometer aan vast plakken richting Breda (of Tilburg.)
Mijn vriendin en ik zullen in Weesp aanhaken als de route toch daarlangs loopt.
Zoals het er nu uit ziet gaat het weer best lekker worden, windje in de rug en een kans op een bui maar ook zon :D

Groeten,

Martijn
De weersverwachting voor regio Den Haag ziet er slecht uit maar die voor de route goed.....dus we fietsen straks naar Amsterdam! Op zondag zullen we bij Leerdam afslaan om naar huis te fietsen o.a langs de Vlist. Aanhakers welkom.

We nemen een groene-kampeerkaart mee.
Nu snel pakken.....Tot vanavond!

Douwe en Blanche
Hallo Suzanne,

ik kom morgen naar de camping. Ik ben in het bezit van een natuurkampeerterreinkaart.
Iedereen (maar Suus in het bijzonder) bedankt voor het fantastische weekend met een mooie route en ondanks de berichten heel redelijk weer! We hebben drie heerlijke dagen gefietst en veel gezonde nachtrust gehad. :wink: Onze alternatieve route van 64 km vanaf de laatste camping terug was ook de moeite waard. We zijn benieuwd naar de foto's!

Tot de volgende keer!

Douwe & Blanche




@ Daphne, als je kijkt op het forum stuur me dan eens een PB. Ik moet je nog wat zeggen.
Suzanne dank je wel voor het organiseren van een heerlijk weekend fietsen en het vinden van een erg leuke campinglokatie. En alle anderen dank voor het aangename gezelschap.
Ik ben in Werkendam afgebogen richting Tilburg, met een kleine omweg door de Loonse & Drunense duinen vandaag een leuke tocht van 120 km gemaakt.
Wat een ouderwetse gezelligheid. Enthousiaste mensen, prachtige tocht, leuke kampeerplek en boffen met het weer!
Suzanne bedankt voor de organisatie en iedereen tot ziens tot een volgende WF-tocht.

Koert.
Het was weer gezellig en wat hadden we geluk met het weer!

Leuk dat jullie er bij waren, tot een volgende keer!

Hierbij de link naar wat foto's
Wij zijn ook weer thuis :D , we willen jullie bedanken voor de gezelligheid, Suzanne voor het organiseren en de weermannen dat ze er naast zaten.

Wij zijn vanaf Woudrichem via Kinderdijk in Stolwijk op een boerderijcamping beland en vandaag hele dag in regen gefietst. Tent hangt te drogen, de wasmachine draait en nu foto's kijken! Leuk!

Wim & Marjan.
Tot een volgende keer!
Ik wou ook even iedereen bedanken voor de gezelligheid en Suzanne in het bijzonder voor de organisatie.

Ik ben na Gorinchem/Woudrichem richting Brabant gefietst en heb overnacht in Nederhemert. Vandaag ben ik na een paar uur in de regen gereden te hebben op de trein naar huis gestapt. :(

Nog wat foto's
Leuk weekend geweest, lekker gefietst. Suzanne bedankt voor de organisatie. Hierbij mijn bijdrage aan foto's. http://picasaweb.google.com/10966480805 ... eldfietser#
Yvonne
Ook ik heb wederom genoten. Suzanne bedankt voor het organiseren en alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid!

Ook ik heb nog wat foto's gemaakt onderweg. Ze staan op in dit album.
Najaarsweekend was zeer geslaagd. Suzanne, nogmaals bedankt voor de organisatie, ieder bedankt voor de gezelligheid.
Mijn foto's zijn te zien via onderstaande link:
http://picasaweb.google.nl/rene0148/Naj ... nKL0yZaeGw#
Helaas, door onoplettendheid van mijn kant, alleen in lage resolutie.
Heeft iemand toevallig van deze toch nog een gps track of de knooppunten.
Vond hem destijds erg mooi en zou hem opnieuw willen rijden aankomende maand. Bedankt alvast!
Wit schreef:
do 23 mei, 2019 09:02
Heeft iemand toevallig van deze toch nog een gps track of de knooppunten.
Vond hem destijds erg mooi en zou hem opnieuw willen rijden aankomende maand. Bedankt alvast!
Ik heb hem! Zoals zo vaak, is Frank mijn redder in nood. Dank je Frank! :P
Van de afgelopen jaren heb ik een heel archief opgebouwd van WF weekenden. Dit archief wordt ook gebruikt om op de site van de Wereldfietser een overzicht te plaatsen (bij het tabblad Activiteiten). Gaele heeft hier al een aantal tochten geplaatst. Deze tocht uit 2009 heb ik nog niet. Zou ik die ook kunnen krijgen. Knooppunten of GPS track, dat maakt niet uit.

Alvast bedankt, ook namens onze leden.
Ik zal kijken wat ik heb en indien nodig de tracks wat oppoetsen. Bij deze mist een stuk van het begin, die zal ik wel toevoegen. Volgens mij moet ik er nog wel een paar hebben.
Overigens vindt het komende najaarsweekend gewoon plaats in Bosschenhoofd. Hetty en Lauran nemen wederom de organisatie op zich. Zie elders op de website en het forum.