Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam #18 - 20 februari/Verjaardagsrondje - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam #18 - 20 februari/Verjaardagsrondje

BartO is 20 februari jarig en wie jarig is.... trakteert op een rondje!

waar we heen gaan blijft nog even een verrassing. Wel is al bekend dat we op tijd weer terug zijn in Rdam, rond een uur of 1700.

Afbeelding
Gaat dit rondje nummer 18 nog door? Ben dan graag van de partij
Jazeker, PB en ook alle anderen.
Voor volgende week nodig ik iedereen uit om mee te rijden weer door de diverse waarden. Om een tipje van de route op te lichten geef ik hier alvast de knooppunten:

Vertrekpunt Euromast (=58)
60, 68, 67, 66, 65, 3, 2, 19, 18 (N13), 84, 86, 90, 91, 29, 28, 27, 25, 36, 35, 39, 49, 57, 58

Dus tot onderaan de Euromast!

Groet, BartO
60, 68, 67, 66, 65, 3, 2, 19, 18 (N13), 84, 86, 90, 91, 29, 28, 27, 25, 36, 35, 39, 49, 57, 58
En wie de juiste leeftijd raadt krijgt een extra gebakje? :lol:
’s goed! (deelname van werknemers en kennissen uitgesloten)

Tot de 20ste! BartO
Hi Bart, Ik zou graag de 20e meefietsen maar hoe laat vertrek je bij de Euromast.

Gr. Henk
Als ik me niet vergis beginnen de rondjes om 12:00. Het ziet ernaar uit dat ik ook mee kan. Tot dan!
Hoi BartO,

Rotterdam is me toch wat ver om mee te fietsen, maar ik wens je in ieder geval een hele leuke en smaakvolle verjaardag toe!

groet'n uut Grunn
Ellen
Het wordt tijd dat ik ook weer wat meer ga fietsen, ik fiets graag mee.

Ronald van der Perk
de weersvoorspelling ziet er helaas niet zo goed uit voor as zondag...

dat wordt dus veel koffie drinken en taart eten! :D

tot zondag onderaan de Euromast!
Ik ga een weekje klimmen bij de zuiderburen dus neem niet deel aan het verjaarspartijtje.

Bart, een gezellige verjaardag en een mooi en gezond jaar gewenst!

Tot een volgend Rondje,
Helma
heel veel plezier zondag.

Helaas, dit rondje kan ik er niet bij zijn.
In Maart hoop ik weer van de partij te zijn.

wellicht tot dan,
veel fietsplezier,
Het weersbericht ziet er gelukkig al beter uit, zon wordt er zelfs verwacht! Dat wordt dus weer lekker fietsen.

voor wie meer info wil over het Rondje Rotterdam zie hier
Niet meer gelukt om te komen, helaas.... Zat nog vast in Utrecht zondagochtend :cry:
Het was leuk!!

Heerlijk gefietst langs voor mij onbekende stukken, zag Rotterdam e.o met heel andere ogen en heb mijn mening over R'dam bijgesteld. :D
Als afsluiting vond ik de Maastunnel een hele belevenis, mooi dat dat bewaard is gebleven!
Een erg leuke dag, fiets zeker weer een keer mee.
En leuk was het,

Het was koud, de fietspaden waren voor ons.
Chocoladetaart is voortaan ook een optie.

Bas
BasW schreef: de fietspaden waren voor ons.
Ik heb Kinderdijk nog nooit zo rustig gezien.
BasW schreef: Chocoladetaart is voortaan ook een optie.
Bij nader inzien was die waarschijnlijk lekkerder dan de vierkante korstloze appeltaart :lol:

hopelijk tot de volgende keer!
Dank iedereen, ouwe getrouwen en nieuwe gasten, voor het kleur brengen op een anders erg vochtige, grijze dag.

Jullie hebben prachtig voor me gezongen! Groetjes, Bart