Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Workshop hoe geef ik een dialezing - Forum Wereldfietser

Workshop hoe geef ik een dialezing

Dit najaar wil ik bij voldoende belangstelling een workshop organiseren "HOE GEEF IK EEN DIALEZING". Een goede dialezing bestaat uit een samenhangend verhaal over een fietservaring die ondersteund wordt door fraaie beelden. De voorbereiding begint eigenlijk al voor de tocht. Tijdens de tocht moet een mix van juiste beelden geschoten worden (welke beelden?) Met de beelden kan gewerkt worden aan de compositie van het verhaal. Uiteindelijk is er de presentatie zelf. Wat moet ik wel doen en wat moet ik nu juist niet doen? Hoe ga ik om met lastige vragen? Wil ook voor de leeuwen met je fietstocht, zonder opgegeten te worden?
Geef je op en bij voldoende belangstelling ontvang je verdere info.

Graag naam, adres, telefoonnummer, e-mail.

Bert Sitters
b.sitters@pz.nl


MODERATED:
Graag normale titels gebruiken.

Hoi Bert!

Fantastisch initiatief!
Wil jij ook in de activiteitencommissie?
Eén geintresseerde voor je workshop kan je al noteren.

Groeten, John.

Ha die John,

Betekent jouw opgave een of twee personen.
Ik voorlopig proberen of deze activiteit lukt.
Wat de acitiviteitencommissie betreft: de Wereldfietser heeft meer dan 2.000 leden. Daar moeten tocht voldoende goede mensen tussen zitten. Wereldfietsers zijn vaak zeer zelfstandige mensen met een schat aan organisatievermogen. Wie komt onze activiteitencommissie versterken. Het schijnt dat je wel moet houden van humor en gezelligheid. Een lekker wijntje lusten is een pre, maar zeker niet noodzakelijk.

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je tips Bert. Noteer dus nog maar twee personen.

Dick (Els komt ook mee)

Bert,

mag ik ook alleen komen ?

Noteer mij ook maar.

Freek

Bert,

Dit idee is toch niet spontaan afgelopen zaterdagavond ontstaan? ;)

Maar in ieder geval wil ik ons (2 pers) ook opgeven.

Groeten,

Marco

Hai Bert
Aangezien John nog geen antwoord heeft gegeven op jou vraag doe ik het zelf. Ik kom ook naar de workshop en neem een flesje wijn mee voor na de workshop. Goed idee van je. Je help mensen er mee om een goede duidelijke en leerzame presentatie te maken.
Hou me op de hoogte van de datum.
Gudy

Ik heb inmiddels voldoende reacties om te besluiten dat ik de workshop echt ga organiseren. Dit zal in het najaar zijn op een centrale plek in het land. Ik denk een twee bijeenkomsten. De eerste bijeenkomst zal wat algemener zijn. Ik zal dan een inleiding geven, vervolgens reacties uitlokken. Uiteindelijk krijgt iedereen een opdracht.
In de tweede bijeenkomst bekijken we met elkaar het resultaat van diverse opdrachten.
Ik wil nog voor de zomervakantie een nadere uitgewerkt plan maken, waarop je kunt inschrijven. Je ontvangt dan ook meteen wat tips voor onderweg.
Nu heb niet van alle mensen met interesse adres-gegevens.
Stuur mij dus je adres, telefoonnummer en e-mail en je ontvangt nader bericht.

Hoi Bert,

Hoe zit het met de plannen? Ben ik nog op tijd om me op te geven? Natuurlijk even afhankelijk van waar en wanneer het is, maar interesse heb ik wel.

Groeten,

Richard

De workshop gaat inderdaad door op dinsdagavond 5 oktober, 19.30 uur.
in de Vakantiefietser
Westerstraat 216
1015 MS Amsterdam (Jordaan)
020-6164091
info@vakantiefietser.nl
kosten 15 Euro p.p.
Opgeven kan bij de Vakantiefietser: www.vakantiefietser.nl

Klasse Bert
Al die info vooraf... Tot morgen.
Groet
Gudy

Hoi Bert,

Wordt helaas een beetje lastig vanuit Landgraaf op de dinsdagavond. Maar ik hoor wel of het een succes is en of het nog een keer georganiseerd wordt.

Groeten,

Richard

Bert,

Datum komt een beetje verkeerd uit.
Volgende keer beter.

Groeten,

Marco

Geen verslag Bert?

Helaas Etienne,
Het resultaat van zo'n workshop moet je natuurlijk zien!
Dus als je toevallig in de buurt bent......?
Valt er in Chiang Mai al weer redelijk te fietsen, of doe je je tochten op waterfietsen?

bert sitters schreef:Helaas Etienne,
Het resultaat van zo'n workshop moet je natuurlijk zien!
Dus als je toevallig in de buurt bent......?
Valt er in Chiang Mai al weer redelijk te fietsen, of doe je je tochten op waterfietsen?
Droog, veel te droog voor de tijd van het jaar, stilte voor de storm neem ik aan.