Activiteitencommissie, Spoorzoekers, Schrijvers en Afrikafietsers. De Wereldfietser in beweging...

Beste Wereldfietser,

In het verleden hebben veel Wereldfietsers aangegeven het wel leuk te vinden om "iets" binnen de Wereldfietser te gaan doen. Natuurlijk vinden wij dat ook leuk. Sterker nog: De Wereldfietser wordt gevormd door zijn leden en níet alleen door een bestuur. Vandaar ook dat meer en meer de activiteiten door de leden zelf zullen worden bedacht en uitgevoerd. De op handen zijnde Activiteitencommissie is daar een gevolg van. In het aankomende tijdschrift zal de Activiteitencommissie verder uit de doeken worden gedaan. Mocht je echt niet kunnen wachten (lijkt me begrijpelijk want het wordt een hele leuke club) neem dan even contact me me op. Wellicht heb je nog leuke ideeen waar we wat me kunnen of zou je graag mee willen doen met de Activiteitencommissie.


Voor de aankomende activiteiten hebben we de volgende mensen nodig:

Spoorzoeker:Wereldfietser die het leuk vindt om op het Nazomerweekend (24/25 augustus) een fietstocht op zaterdagmiddag te organiseren rond de plaats Harskamp. Afstand zo rond de 60 kilometer met een gemiddelde snelheid die iedereen kan volgen. Kijk voor meer info over het Nazomerweekend op onze website (www.wereldfietser.nl) of bel/mail/schrijf met mij.

Auteur: Schrijvende Wereldfietser die een leuk stukje wil schrijven over het Nazomerweekend (24/25 augustus). Rond een half A4-tje...je moet natuurlijk wel zelf bij het weekend aanwezig zijn!

Afrikafietsers: Voor de Afrikadag bij Zwerfkei in Woerden zijn we op zoek naar Wereldfietsers die door Afrika hebben gefietst. Op de Afrikadag (26 oktober) zal er o.a. een stand komen te staan van de Wereldfietser en voor die stand hebben we mensen nodig die aspirant Afrika-reizigers willen informeren over dit schitterende continent. Kijk voor meer informatie over de Afrikadag ook op onze website (www.wereldfietser.nl).

Heb je interesse voor één of meerder activiteiten mail/bel dan met mij. Hopelijk zien we elkaar dan snel.

Groeten,

:D Marco Meijerink, Voorzitter Werkgroep Activiteiten

:idea: tel: 010-4423567

:idea: email: limaonbike@hotmail.com