Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Rotterdam zondag 19 augustus - Forum Wereldfietser

rondje Rotterdam zondag 19 augustus

De derde zondag van de maand valt dit keer op 19 augustus. Natuurlijk is er dan weer een Rondje Rotterdam.
Ik heb een bijzondere kastelentocht voor de geest. Niet later dan twaalf uur aanwezig.
Weinig respons nog op je berichtje Bart, maar ik heb zin om mee te fietsen en ben benieuwd welke kastelen je in het rondje opneemt. Om te beginnen via Spangen en het Kasteel van Sparta neem ik aan.
Groet,

Jaap
Ben idd benieuwd waar er hier in omgeving Rotterdam nog kastelen staan. Ik kom niet verder als het Kasteel op Spangen en het Kasteel van Rhoon. De rest is denk ik inmiddels verworden tot ruïne.
Wacht maar af, je zal het zien.
Neem in ieder geval je zwaard, je zwembroekje en je ov-chippas mee!

Tot zondag 12:00 uur. Welkom allen.
Hallo allen,
Ik ben zeker benieuwd waar de kastelen te vinden zijn. Maar op katendrecht
Is ook het nodige te doen, zie de "racen op katendrecht" post. Ik zal de wereldfietser morgen vertegenwoordigen in dit brute racegeweld. Veel plezier allemaal, tot de volgende keer, Bas
Ondanks de twijfelachtige voortekenen konden de burchten en kastelen die al te na R’dam liggen met een visitatie worden vereerd die ze zich nog lang zullen heugen.

Dank Heer van Mourik tot Overdiep en Asianridder voor de onversaagde heldenmoed!

Afbeelding