Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buikje rond Amsterdam - Forum Wereldfietser

Buikje rond Amsterdam

Als tegenhanger van Rondje Amsterdam ga ik Buikje rond Amsterdam organiseren, althans kijken of het wat wordt. De opzet is simpel: af en toe bij elkaar komen eten en gezellig praten over wereldfietsen :D.

Wellicht zal de lokatie gaan rouleren, maar de eerste versie zal zijn a.s. woensdag 18 september bij mij thuis. Ik zorg voor alles, één van de potten kun je wat geld in doen om de kosten te dekken. Ik kook altijd vegetarisch. Wil je alkohol drinken, geef aan wat en hoeveel ongeveer.

Sjirk en zijn vriendin zullen er zijn. Wie nog?

Welkom v.a. 18.00, eten om 19.00.

Adres: Zeilstraat 16 / 2
1075 SH Amsterdam
06 2462 5717

voorafje
Afbeelding

niet alleen voor het buikje lekker
Afbeelding
Leuk idee. Het is dat het iets te ver weg is.

In plaats van 'rondje Groningen' hebben we dit afgelopen winter ook een keer gedaan waarbij een van de deelnemers ook nog een lezing met lichtbeelden hield over zijn fietsreis. Het is erg gezellig om dan ook even bij te kunnen kletsen.
O ja, dat is ook een leuk idee, om er lezinkjes bij te houden :).

Het winterrondje Amsterdam gaat gewoon door, wij zijn erg taaie bikkels :wink:.
bikelike schreef:Als tegenhanger van Rondje Amsterdam ga ik Buikje rond Amsterdam organiseren, althans kijken of het wat wordt. De opzet is simpel: af en toe bij elkaar komen eten en gezellig praten over wereldfietsen :D.

Wellicht zal de lokatie gaan rouleren, maar de eerste versie zal zijn a.s. woensdag 18 september bij mij thuis. Ik zorg voor alles, één van de potten kun je wat geld in doen om de kosten te dekken. Ik kook altijd vegetarisch. Wil je alkohol drinken, geef aan wat en hoeveel ongeveer.

Sjirk en zijn vriendin zullen er zijn. Wie nog?

Welkom v.a. 18.00, eten om 19.00.
Voor hoeveel mensen moet ik nu wat drank inkopen?
Voorlopig voor jullie 2. Het loopt nog niet echt storm...
Ha die Boompie,

Ik ben dan nog op weg naar Amsterdam, maar het idee lijkt mij leuk.

Als ik mijn huis heb opgeruimd na al mijn zomertochten, wil ik ook wel eens gastheer spelen voor buikie rond.

Groetjes,

Bert
Mooi initiatief natuurlijk, het is alleen wat ver vanaf hier, kort aan de Belgische grens.

Aangezien dit een openbaar forum is en je item al meer dan 400 x bekeken is kon het toch weleens stormlopen aan de deur... :wink: :D
Wat een leuk idee Erik!
Zodra het kan doe ik ook eens mee.
Ik moet helaas werken anders had ik het wel leuk gevonden om wat lekkers te maken en lekker over fietsen praten. Gezond fietsvoer voor lichaam en geest!

Groetjes, Marijcke.
De eerste Amsterdamse buikje rond gaat plaatsvinden op 15 januari! Laat maar weten of je komt.
Super gaaf. Heerlijk. Ik ben er bij. :D
Ja! :idea: Goed initiatief! Laat zien dat de Wereldfietser meer is dan een club van rondjesfietsers. Zet het in mijn agenda.
Ha die Boompie,

Helaas kan ik 15 januari niet.
ja leuk, ik kom ook! drink geen wijn want anders lijkt de weg terug veuls te lang...
Joehoe, het gaat gebeuren! Gea en ik doen mee.

Tot woensdag
is er nog plaats aan tafel? johan komt ook :D
Gezellig allemaal. Ja, Johan is ook welkom, uiteraard.
Ben net terug uit Thailand, en doe ook graag mee!

Gaele
Het was een gezellige avond. Prachtig weer voor Buikje rond: regen en koud.

Volgende keer 19 februari bij Sjirk en Gea!


Sjirk warmt zich aan de aardpeer-rodebiet soep:

Afbeelding


Johan lijkt enigzins op de salade, maar heeft het toch overleefd.

Afbeelding


Met rond buikje terug naar huis, behalve de gastheer.

Afbeelding
bikelike schreef:Het was een gezellige avond. Prachtig weer voor Buikje rond: regen en koud.

Volgende keer 19 februari bij Sjirk en Gea!
Woensdag staat de tweede buikje rond Amsterdam gepland. Wat Gea en ik jullie voorzetten is nog punt van overleg en aanpasbaar aan de wensen van de deelnemers.

Het concept is duidelijk: Meld je aan, kom langs, eet mee en praat mee over eten, fietsen en alles wat verder ter tafel komt.

Onze woonkamer (ons hele huis) is klein dus er zijn maar een beperkt aantal couverts. 8 is de max.

tot woensdag,

Sjirk