Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Rotterdam op zondag 16 februari 2014 - Forum Wereldfietser

rondje Rotterdam op zondag 16 februari 2014

rRotterdamfietsersters,
de derde zondag van deze maand valt dit jaar op 16 februari: rondjeRotterdamzondag.

Zoals te doen gebruikelijk om 12 uur verzamelen onder de Euromast.

Gepke.
Misschien ben ik er bij.
De zwakke respons op het forum geeft een slechte afspiegeling van de deelname aan het Rondje van R'dam. Gelukkig maar.
Iedere maand is het een verrassing wie er bij de Euromast zal staan, maar groot of klein, met bekende of nieuwe gezichten, steeds is er weer een een enthousiast groepje om samen een tochtje te maken.
De bestemming wordt meestal in onderling overleg bepaald; wanneer één van de deelnemers een suggestie doet, wordt er in gezamenlijk overleg een rondje gemonteerd. Vaak leidt dat tot nieuwe indrukken van een omgeving die inmiddels toch al aardig bekend is. En al fietsend worden fietsbelevenissen uitgewisseld en vriendschappen gemaakt.
Kortom een mooie formule die zichzelf in stand houdt!
Ik ben er zondag weer bij (en zal voor de zekerheid m'n regenpak meenemen).
Groet,
Jaap
Ha RR-fietsers,
oud of nieuw groen;
zondag fiets ik weer een keertje mee.

Tot dan,
Helma
As zondag ben ik er ook weer bij. Zoals in de voorgaande post, leuke routes, altijd gezellig en een bont gezelschap. En niet te vergeten het appeltaart met koffie moment. Ik kan niet wachten !!!!!!

Groet, Ruud