Additionally, paste this code immediately after the opening tag: "Rondje" Utrecht van 6 april - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

"Rondje" Utrecht van 6 april

Ik heb het vermoeden dat rondje Utrecht een keer gaat overslaan.
Kasia en ik gaan daarom zondag een rondje Grebbeberg-Amerongseberg doen. Wie daar zin in heeft is van harte uitgenodigd mee te fietsen. Zie dit topic.

Frank
Amerongen en grebbeberg liggen in Utrecht, dus deze variant telt gewoon mee ;)
Ik dub er nog even over of deze rit nog te combineren is met een andere hoogtestage net over de grens bij Luik.
Erik v S schreef:Amerongen en grebbeberg liggen in Utrecht, dus deze variant telt gewoon mee ;)
OK, toch een rondje Utrecht dan :wink:
Erik v S schreef:Ik dub er nog even over of deze rit nog te combineren is met een andere hoogtestage net over de grens bij Luik.
Leuk als je meefietst en minder ver dan Luik.
Misschien wil je dan ook een snelle blik op de route werpen, het is een combinatie van tracks die ik vond, misschien kan het hier en daar leuker, beter of mooier.

We kunnen trouwens ook in Driebergen beginnen, voor treinreizigers beter bereikbaar. Hebben we wel aan het eind een "berg" te slechten.

Is er in Driebergen, in de buurt van de route, een goed punt om af te spreken?

Frank
Ha Frank, ik heet dan geen Erik... maar ik weet nog wel een heuveltje voor je :-)
nl de Hoogstraat.. tussen Leersum en Doorn.
Is deels niet voor autoverkeer, altijd leuk.
Ook goed te combineren met het http://utrechtseheuvelrug.punt.nl/conte ... stigterpad
(dit noemen ze bij ride met gps het lex stichterpad... bijna goed zeg maar. Mooi fietspad dwars door het bos, een aanrader!)
N-joy!!
groetjes Yvon
snowfreakyvon schreef:Ha Frank, ik heet dan geen Erik...
Yvon pas beter bij je :wink:
snowfreakyvon schreef:nl de Hoogstraat.. tussen Leersum en Doorn.
Is deels niet voor autoverkeer, altijd leuk.
Is een heel kort stukkie, toch zwaar?
snowfreakyvon schreef:Ook goed te combineren met het http://utrechtseheuvelrug.punt.nl/conte ... stigterpad
(dit noemen ze bij ride met gps het lex stichterpad... bijna goed zeg maar. Mooi fietspad dwars door het bos, een aanrader!)
Dat lijkt een goed alternatief voor een deel van de route. Weliswaar met minder hoogtemeters maar meer groen.
snowfreakyvon schreef:N-joy!!
groetjes Yvon
Fiets je mee?

Frank
Democratisch besloten: Start om 10:30 vanaf het Dorpsplein in Austerlitz.
Dat is 5 Km vanaf station Zeist

Rondje 87 Km GPX
Let de Stigterpad (alternatief voor een deel van de route)GPX

Tot morgen 10:30,

Frank
Een laatste, definitieve route. Meer hoogtemeters en meer bos.

Frank
Frank, bedankt voor die mooie rondje en Erik voor de kennis van omgeving.
Het rondje is voor herhalling vatbaar.


Groet, Kasia
Kasia schreef:Frank, bedankt voor die mooie rondje en Erik voor de kennis van omgeving.
Het rondje is voor herhalling vatbaar.


Groet, Kasia
Schijnbaar moeiteloos fietststen we de Grebbeberg over, van de Amerongseberg hebben we zelfs niets gemerkt. Gelukkig kent Erik de omgeving goed, zo konden we er nog een paar heuveltjes aanplakken. Het was mooi, we fietsten alle vijf lekker door, het was helemaal goed.

Frank