Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsermiddag op 2 november - Forum Wereldfietser

Wereldfietsermiddag op 2 november

Wereldfietsermiddag op 2 november

Jij komt zaterdag vanaf 13 uur toch ook naar de Kargadoor? :lol: :wink:

Ik weet het nog goed. Lid worden van de Wereldfietser, er ging een wereld aan fietsmogelijkheden voor mij open.
Goed, we fietsten al jaren en hadden al heel wat landen en streken op de fiets onveilig gemaakt. We waren in staat lekke banden te creëren, wisten feilloos te overleven op de Veluwe en hadden zelfs geen problemen met het dagindaguit eten van spaghetti met tomatensaus. Kortom: we voelden ons echte Wereldfietsers! Dat ging zo ver dat we plannen maakten voor een grote reis. Je kent dat misschien wel: alles opgeven om op een klein fietszadeltje je te blaren fietsen om aan de andere zijde van de wereld te komen waar je met het vliegtuig binnen een paar uur kunt zijn!
Dat was ook het punt waarop onze directe omgeving ons niet helemaal meer kon volgen;wellicht terecht!

Wereldfietsers ontmoeten elkaar in Nederland;, een oproepje in de krant. Leuk, dachten we, moeten we eens naartoe gaan. De gevolgen bleken onomkeerbaar te zijn!
In plaats van enge verhalen over enge landen, kregen we mooie verhalen van mooie landen te horen.
Onmogelijke fietsroutes werden mogelijk, technische onoverbrugbare problemen vervlogen binnen een mum van tijd, de wereld werd tijdens de ontmoeting met de wereldfietser groter en groter.
De sfeer was opbouwend en bovenal inspirerend. Na de ontmoeting met de wereldfietser konden we bijna niet meer wachten tot de volgende fietsreis zou beginnen.

Dat gevoel van herkenning tussen wereldfietsers onderling is er nog steeds. Of je nu net lid bent geworden van de vereniging of al behoort tot de oude garde, fietsers hebben een band. De gezellige, open sfeer trekt veel fietsers aan.
De Wereldfietsmiddag is hét moment om elkaar te ontmoeten. Op het moment dat op het noordelijk halfrond het fietsseizoen ten einde loopt maar het seizoen op het zuidelijk halfrond het seizoen weer gaat beginnen. Fietstochten zijn gemaakt of gaan nog van start. Op die overgang heeft De Wereldfietser dé Wereldfietsmiddag georganiseerd.
Een leuke middag waarbij iedereen van harte welkom is om na te praten over die geweldige fietsvakantie of over die mooie tocht die in het vooruitzicht ligt. Luisteren naar spannende verhalen, kijken naar mooie dia's, je laten informeren over fietsmogelijkheden.

Een ontmoeting met leden van De Wereldfietser kan onomkeerbare gevolgen hebben. Het startpunt van een reis, hét idee voor een mooie fietsvakantie.
En je omgeving? Die kunnen je nog steeds niet volgen, maar zien wel de twinkeling in je ogen, de kracht in je benen. De Wereldfietsmiddag is geweest, de reis kan beginnen.

Datum:
Zaterdag 2 november vanaf 13:00 uur.

Plaats:
De Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht. Kijk ook op www.kargadoor.nl.

Meer informatie:
marco@wereldfietser.nl

Sterk in overweging, voor de afstand hoef ik het niet te laten.

Mag mijn fiets mee naar binnen?