Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Off-road weekend Houffalize 24 - 26 juni 2005 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Off-road weekend Houffalize 24 - 26 juni 2005

Richard,

Ik vind dia?s altijd wel leuk, maar heb geen idee of we daar mogelijkheden hebben. Wat mij betreft neem je je spullen (projector en dia?s) gewoon mee en kijken we of we daar wat kunnen improviseren. Ik zal mijn fotomappen van mountainbikereizen ook meenemen.

06 nummers uitwisselen leek me ook al een goed idee, maar laten we dat even via de e-mail doen.

Groeten,
Dennis

De weersvoorspelling voor Houffalize voor komend weekend:
http://www.weeronline.nl/Belgiee/Houffalize.htm

Kortom, prachtig weer! Allemaal komen dus!

En hierbij ook nog twee kaartjes van Houffalise. Je ziet duidelijk de snelweg, de afrit, het vertrekpunt van de MBT routes (1) en de weg waar de camping aan ligt (Rue de la Roche).

Afbeelding

Afbeelding

Ik kijk er al erg naar uit!
De fiets is schoon en gepoetst, de banden geschikt voor de ondergrond en de motivatie prima in orde!
Het weer gaat zeker meewerken, net iets beter dan vorig jaar:)
Niet dat het toen slecht was maar wel wat natter en zeker geen 25 graden!
Morgen nog even de schijfrem-blokken inrijden en dan ben ik er klaar voor!
Het kan haast niet anders of het gaat een super weekend worden!
* E25 LUIK-LUXEMBURG :
- tussen Kp 43 (Malempr? - MANHAY) en Kp 61.5 (Mont ? HOUFFALIZE)
- tussen Kp 73 (Noville - BASTOGNE) en Kp 76.3 (Longchamps - BASTOGNE)
(Situatie geldig tot +/- 04 juli)

Deze werken kunnen vertragingen veroorzaken!
(Bron: http://www.wegeninfo.be/)


Kijk op http://www.e411-e25.be/01.cfm?lang=nl&e ... &expRech=1# voor een kaartje. Info van dezelfde site:

'Om Houffalize te bereiken, neemt u het stuk weg 1 (over 23 km. wegwerkzaamheden) waar de snelheid is beperkt tot 70 km/u en het verkeer over een rijstrook moet [...]. Om op tijd op uw bestemming te arriveren, kunt u dus beter een beetje vroeger vertrekken [...]'

All?, dan zullen we ons precies wat minuutekes vroeger van huis gaan se!
Daar gad'ik gin goesting in krijguh :wink:

Au plaisir de se recontre,
jusqu'? demain!
Joshua

Ik zal m'n collega even vragen of hij een weekendje de bende op wil ruimen zodat we er langs kunnen.
Een directe collega van mij begeleid het betreffende werk namelijk:)

Vorig jaar was het ook al een zootje daar, flink stuk met verlaagde snelheid en versmalde rijstroken.
En met de Belgische boete's in het achterhoofd is te hard rijden niet echt een optie:)

Nou ja, wegversperring of niet, we komen er toch wel. En het komt natuurlijk allemaal ook niet op een kwartiertje aan.

Jammer dat Marcel vandaag is afgehaakt, blijkbaar is zijn MTB niet in bereidbare staat en dorst hij het toch niet aan op zijn vakantiefiets. Erg jammer. Het deed me er wel (nog net op tijd!) aan herinneren dat mijn middenvoorblad totaal versleten is. Gelukkig had de fietsenmaker nog een flonkelnieuw exemplaar liggen, dus mijn fiets is er helemaal klaar voor.

Ik zelf trouwens bijna ook, na twee flessen hoestdrank, drie strips met strepsels en een flaconnetje neusspray in de afgelopen week verorberd te hebben. Sinds zondag heb ik meer in bed vertoefd dan daar buiten, dus ik snak naar een weekendje buitenlucht!

Tot morgen!!
Dennis
Dennis, Martijn en Richard,

ik heb erg genoten dit weekend;
we hebben mooie routes gereden,
het weer was goed,
de sfeer in het groepje gemoedelijk

Het is zeker voor herhaling vatbaar!

Ik heb een gmail-adres aangemaakt waarop de foto's
zo spoedig mogelijk te zien zullen zijn: mountainbike.wereldfietser@gmail.com
Het wachtwoord is houffalize

Dat lukt me nu niet meer; het oploaden gaat nogal langzaam,
of eigenlijk niet, en tis langzaamaan bedtijd
Morgen komt een weer een dag...

Groetjes,
Joost

Hi mensen,

Wat geweldig om allemaal te lezen. Mogen de andere leden en niet-leden, die bij de activiteit niet aanwezig zijn geweest ook de foto's zien of althans een paar van de foto's, dan kunnen zij en ik ook mee genieten!!!

Groet,
Rena :wink:

Mochten jullie een aantal mooie foto's op de website willen hebben, dan hoor ik het graag. En aan een van de deelnemers, er is altijd vraag naar een verslag van deze activiteit.

Ik heb zo'n 40 foto's genomen en deze keer alleen maar echte ruige off road foto's! Ik ben er nog niet aan toe gekomen ze op de computer te zetten en ze te mailen, maar dat ga ik in de loop van de week zeker doen.

Ook het verslag komt er aan, Martijn (alias Cubeman of de Aborginal) verzorgt het en zal weer een uitbreid deel besteden aan de leeftijd van de deelnemers :wink:

Het was echt een geweldig weekend met prachtig weer en vier fanatieke off road liefhebbers. Een leuke mix tussen ervaren en onervaren fietsreizigers. De routes waren ook leuk, hoewel we het allemaal misschien nog net een tikje ruiger verwacht hadden.

Enne, mocht je forumlid Richard ooit tegenkomen, zorg dat je niet voor zijn fiets terecht komt, want die rijdt werkelijk overal overheen, doorheen en vanaf. Het fotografisch bewijsmateriaal volgt binnenkort!

Dennis

Ik wacht het af. :D

De eerste foto´s!!!!!!!!!!!!!!!


Bericht aangepast door de moderator. Gelieve rekening te houden met bezoekers die niet beschikken over een dikke internetverbinding om een webpagina van 3MB te bekijken.
De foto's staan nu op mountainbike.wereldfietser@gmail.com,
wachtwoord is houffalize

Veel plezier ermee!

Dennis;
jij kunt de foto's ook op dit adres zetten.
Er zijn natuurlijk genoeg andere mogelijkheden.
Ben wel benieuwd naar de foto's!

Groetjes,
Joost

Hallo allemaal,

Het was inderdaad een heerlijk weekend. Is ook wel te zien aan de foto's. Ik ben ook nog benieuwd naar jouw foto's Dennis. Ik hoop dat je nog een manier vindt om ze publiek te maken. Je mag ze me ook mailen, want bij Hotmail hebben we tegenwoordig ook 250 mb beschikbaar.

Verder zal ik hier alvast melding doen van onze afspraak om in September de Brunsummerhei route in Limburg te fietsen. Ik woon pal aan deze route. Bij deze zijn alle wereldfietsers uitgenodigd voor een herkansing van het off road weekend. Er kunnen wat voorstellen gedaan worden voor data. Het weekend van 17/18 september ben ik bezet, de andere weekenden zijn nog vrij. Mijn voorstel is om het op een zaterdag te doen, gezien de wandeldrukte op zondagen.
Misschien is het zinvol om hiervoor een nieuw onderwerp aan te maken op het forum?

Groeten,

Richard
het weekend van 3 en 4 september kan ik niet...
we gaan dan verhuizen, flink sjouwen dus
en daarbij is mijn hulp natuurlijk noodzakelijk :wink:

mij komt het tweede weekend van september het beste uit,
hoewel dan weer de fietsreparatiecursus in Groningen is.
Dat lijkt me ook de moeite waard.

Maar ik zou ook wel graag mee willen... Phoe
Na, als het niet kan, kan het niet
De laatste week van september is ook zowat
(in verband met de naderende / reeds aanwezig zijnde herfst)
waardoor er dan wel weer minder mensen in het bos rondhangen.
Maar ja, elk nadeel heb z'n voordeel zeggen ze...