Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsbeurs - Forum Wereldfietser

Wereldfietsbeurs

Afbeelding

Kom ook naar de Wereldfietsbeurs op zondag 15 maart 2015.
- locatie: Parallelweg 1, Bussum, pal naast treinstation Naarden-Bussum
- tijden: 10.00-17.00
- entree: 3 euro voor leden en 5 euro voor niet-leden (neem je ledenpasje mee).

Op onze eigen beurs draait niet alles om louter toeristische informatie, fietstechniek of kampeermiddelen. Centraal staat het contact met oude en nieuwe fietsreizigers, die hier ervaringen uitwisselen en inspiratie opdoen voor nieuwe avonturen. Doorgewinterde cracks en bedeesde beginners treffen elkaar in een gemoedelijke mix.
Het programma is nagenoeg rond, en je kunt onder meer het volgende aantreffen (let op: er kunnen nog kleine wijzigingen plaatsvinden).
Tip: kom met de trein, je mag die zondag gratis reizen als je het boekenweekgeschenk bij je hebt.

Ga voor het programma naar de uitgebreide pagina: klik hier.
Hoi Jim,

Een vakantiefietser valt hoogstwaarschijnlijk niet onder "lid van de wereldfietsers"? :wink:
Ik ga alvast mijn uiterste best doen om aanwezig te zijn, veel interessante lezingen!

Groetjes,
Kelly
Ik ben lid van de wereldfietser maar heb geen pasje...
Kikitjah schreef:Hoi Jim,

Een vakantiefietser valt hoogstwaarschijnlijk niet onder "lid van de wereldfietsers"? :wink:
Ik ga alvast mijn uiterste best doen om aanwezig te zijn, veel interessante lezingen!

Groetjes,
Kelly
Dat is een leuke vraag voor het bestuur.

Ronald van der Perk
Zie statuten R3.8
Mbt korting: "leden van De Vakantiefietser genieten gelijke rechten bij De Wereldfietser".
Ziet er goed uit het programma.

Ga de datum noteren en hoop deze keer niet ziek te zijn. Fiets- en wandelbeurs daardoor gemist.
Inderdaad een leuk programma en ben wel benieuwd hoe het daar is. Helaas wel op dezelfde dag als de Bergsportdag van de nkbv, dus dat wordt nog een lastige keuze... :?
Dirk
marik48 schreef:Ik ben lid van de wereldfietser maar heb geen pasje...
Wend je tot het bestuur :wink:
bert sitters schreef:
marik48 schreef:Ik ben lid van de wereldfietser maar heb geen pasje...
Wend je tot het bestuur :wink:
Even een printje van een bankafschrift, dat je het lidmaatschapsgeld betaald hebt, lijkt me minder bewerkelijk. Zo vaak heb je dat pasje ook weer niet nodig.
Afbeelding

Bicycles on the plane?
Marco de Wit laat zien hoe je je fiets moet inpakken als je hem wilt meenemen in het vliegtuig.
Een presentatie op 15 maart tijdens de Wereldfietsbeurs in Bussum, kom ook!
Voor de vliegfietsers die voor 15 maart al tips nodig hebben voor de fiets in het vliegtuig: http://www.vakantiefietser.nl/praktisch ... fietsdoos/
Afbeelding

Kom op 15 maart naar de Wereldfietsbeurs en volg de workshop van Erik van den Boom.
De fotoworkshop zal vooral bestaan uit een aantal basis tips. Deelnemers kunnen van te voren een aantal foto's (ongeveer 1 MB per stuk) naar hem mailen ter bespreking. info@bikelike.nl

Zo wil de workshop interactief zijn. Behalve tips bij het opnemen zal hij ook beeldbewerking in Adobe's Lightroom laten zien. Dat is een zeer betaalbaar programma waar behoorlijk makkelijk mee te werken valt, ook voor mensen met weinig ervaring.
Ron Visser fietste in Sulawesi (Celebes), een onontdekt stuk Indonesië.

Hij zegt hierover: "Heerlijk land om te fietsen, vol verrassingen. Naast cultuur is er de natuur en de bijzondere rituelen. Het Noorden is echt anders dan het Zuiden, en wij Belenda hebben er een streepje voor..."

Kom naar zijn presentatie tijdens de Wereldfietsbeurs op zondag 15 maart in Bussum!


Afbeelding
Rob de Waal schreef:Ron Visser fietste in Sulawesi (Celebes), een onontdekt stuk Indonesië.

Hij zegt hierover: "Heerlijk land om te fietsen, vol verrassingen. Naast cultuur is er de natuur en de bijzondere rituelen. Het Noorden is echt anders dan het Zuiden, en wij Belenda hebben er een streepje voor..."

Kom naar zijn presentatie tijdens de Wereldfietsbeurs op zondag 15 maart in Bussum!


Afbeelding
Je maakt me nieuwsgierig: wat is het grote verschil tussen het noorden en hety zuiden?
bert sitters schreef:
Rob de Waal schreef:Ron Visser fietste in Sulawesi (Celebes), een onontdekt stuk Indonesië.

Hij zegt hierover: "Heerlijk land om te fietsen, vol verrassingen. Naast cultuur is er de natuur en de bijzondere rituelen. Het Noorden is echt anders dan het Zuiden, en wij Belenda hebben er een streepje voor..."

Kom naar zijn presentatie tijdens de Wereldfietsbeurs op zondag 15 maart in Bussum!


Afbeelding
Je maakt me nieuwsgierig: wat is het grote verschil tussen het noorden en hety zuiden?
"Kom naar zijn presentatie tijdens de Wereldfietsbeurs op zondag 15 maart in Bussum!"
Ave Gone schreef:"Kom naar zijn presentatie tijdens de Wereldfietsbeurs op zondag 15 maart in Bussum!"
Dank je Leon voor deze extra aandacht.
Afbeelding

Christine van der Aa en Bert Vinken vakantiefietsen sinds 1990 en delen graag hun ervaring in het bergfietsen en wat er nodig is om op een prettige manier boven te komen.

En hoe het proces verloopt van 'moeten we weer een berg op' tot 'leuk, nog een col'. Niet iedere fietser is een geboren berggeit maar kan wel leren hoe het aangenamer boven komen is en wat dit kan opleveren. Dit alles aan de hand van de minder bekende theorie van BAHAMAS!

Zondag 15 maart op de Wereldfietsbeurs in Bussum.
Om in de stemming te komen, zie weblog cebenzoa.wordpress.com
Afbeelding

Diarree, wat moet je ermee?
Potverdrie, een zere knie
De EHBO-kit en wat hierin zit
Niks aan de hand met het juiste verband

Deze onderwerpen komen allemaal aan de orde bij de lezing "EHBO op reis" door Anne Roelofsen
tijdens de Wereldfietsbeurs op zondag 15 maart in Bussum!
Afbeelding

Voor al je vragen rond Fietstechniek en Fietsreparaties kun je 15 maart op de Wereldfietsbeurs de hele dag terecht bij Marten Gerritsen en Kees Baselmans.

Op de Wereldfietsbeurs in Bussum.
Wie droomt er niet van om ooit eens een wereldreis op de fiets te maken?

Mike en Ineke laten in deze workshop allerlei aspecten aan bod komen waar je bij gewone vakanties niet aan denkt zoals verzekeringen, gezondheid, reserveonderdelen, contact met thuis, enz. Moet je enorm getraind zijn om een wereldreis te beginnen, krijg je heimwee naar huis, hoeveel kaarten moet je wel meenemen op reis, hoe kom je tijdig aan de noodzakelijke visa, zijn de landen wel veilig, is het klimaat wel goed als ik er fiets? Tijdens de workshop krijg je antwoord op al deze vragen.

Kom ook naar de lezing van Ineke en Mike Descheemaker tijdens de Wereldfietsbeurs op 15 maart in Bussum!


Afbeelding