Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsbeurs - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsbeurs

Afbeelding

Zondag 10.15u Normandië en Bretagne Fietsroute (nu mèt uitbreiding naar Mt.St.Michel). Een presentatie van Janneke Janssen op de Wereldfietsbeurs in Bussum.
LET OP: dit is een allerlaatste wijziging in het programma die niet was aangekondigd !
LET OP: het lezingen-programma is iets gewijzigd, helaas geen Sulawesi, daarvoor wel in de plaats:
10.15u Normandië en Bretagne
11.00u Nepal en Noord-India
De rest is ongewijzigd.
Kom jij ook op de Wereldfietsbeurs?
Bussum 15 maart a.s.
Zat in de planning maar gisteren onderuit gegaan op de trap en kan nu nauwelijks lopen. Voet zeer zwaar gekneusd en mijn grote teen misschien ook nog wel gebroken. Straks naar de huisarts GRRRR
Onze Boompie was vandaag weer met zijn camera fietsend op pad voor de Telegraaf. Op de Wereldfietsbeurs geeft Erik een workshop fotografie: 16:00 uur!
Sterkte Inge. Dat kon je toch even niet gebruiken.
Inge,

Sterkte, ik hoop dat het snel beter gaat. Hou je haaks !!!!!!!

Groet, Ruud
Dank dat kon ik inderdaad niet gebruiken. Gisteren de huisarts er nog even bij geroepen en die vertrouwde het ook niet helemaal. Blijkt dat dat terecht was voorste teenkootje ligt in 2en. Voor nu de voet hoog houden en de zwelling af laten nemen. Komende week donderdag terug naar de gipspoli en dan hoor ik weer verder.

Hoop dat de zwelling en m.n. de pijn vlug gaan afnemen en dat ik met ene week of weer mag fietsen. En dat terwijl ik begin deze week de 38 km had gereden en al uitzag naar de 40 dit weekend.

Maar goed zoals de buurman al zei "heb je maar gewoon een week extra vakantie".

Voor iedereen die morgen gaat heel veel plezier - hoop jullie verhalen te horen en alle sprekers succes met de allerlaatste voorbereidingen
Hoe laat gaat de deur eigenlijk open voor exposanten en sprekers?