Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NAZOMEREN...in Zeewolde 28 - 30 augustus 2015 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

NAZOMEREN...in Zeewolde 28 - 30 augustus 2015

Bijvoorbeeld:

http://www.thuisbezorgd.nl/portofino-zeewolde

Ik wil dit eventueel wel op mij nemen als er meer mensen zijn die dit wel willen.
Thuis even menu bekijken, aan mij doorgeven, ik bestel het op tijd, reken af en jullie betalen mij dan weer.
Eigen wijn en bier zelf meenemen.
We kunnen nog een verse salade maken, vers fruit, rucola, komen we een heel eind.

Is dat wat?
Marjan schreef:Bijvoorbeeld:

http://www.thuisbezorgd.nl/portofino-zeewolde

Ik wil dit eventueel wel op mij nemen als er meer mensen zijn die dit wel willen.
Thuis even menu bekijken, aan mij doorgeven, ik bestel het op tijd, reken af en jullie betalen mij dan weer.
Eigen wijn en bier zelf meenemen.
We kunnen nog een verse salade maken, vers fruit, rucola, komen we een heel eind.

Is dat wat?
+1
Marjan schreef:Bijvoorbeeld:

http://www.thuisbezorgd.nl/portofino-zeewolde

Ik wil dit eventueel wel op mij nemen als er meer mensen zijn die dit wel willen.
Thuis even menu bekijken, aan mij doorgeven, ik bestel het op tijd, reken af en jullie betalen mij dan weer.
Eigen wijn en bier zelf meenemen.
We kunnen nog een verse salade maken, vers fruit, rucola, komen we een heel eind.

Is dat wat?
Als dit door kan gaan, dan doen wij mee. Ik wil je er ook nog wel mee helpen Marjan.
Overigens zijn wij (ook) met de auto, dus als we wat op moeten halen, dan kan dat ook.
HansvanderVeeke schreef:
Marjan schreef:Bijvoorbeeld:

http://www.thuisbezorgd.nl/portofino-zeewolde

Ik wil dit eventueel wel op mij nemen als er meer mensen zijn die dit wel willen.
Thuis even menu bekijken, aan mij doorgeven, ik bestel het op tijd, reken af en jullie betalen mij dan weer.
Eigen wijn en bier zelf meenemen.
We kunnen nog een verse salade maken, vers fruit, rucola, komen we een heel eind.

Is dat wat?
Als dit door kan gaan, dan doen wij mee. Ik wil je er ook nog wel mee helpen Marjan.
Overigens zijn wij (ook) met de auto, dus als we wat op moeten halen, dan kan dat ook.
Top! :D Wij zijn ook met de auto! Dan moet toch eea gaan lukken!
:D
Goed bezig, Marjan. +1
Ik sla maar meteen spijkers met koppen.

Heb de pizzeria besteld, zij kunnen leveren aan grote groep mits:
- Zij op tijd de bestelling hebben
- Zij begin van de avond al kunnen bezorgen.

Sluitingsuur bestelling dinsdag 25-08 18:00
Ik gooi er een mailtje uit dwz een reply van mail van Lex.
Geven jullie aan mij bestelling door? marjanvaneeden add snelnet.net ( aan elkaar vast)
Kijk op:
http://www.thuisbezorgd.nl/portofino-zeewolde
Top Marjan! Fijn zo'n positief geluid!
Inderdaad lekker weer eens een 'Het kan wel samen!'. Dank hiervoor Marjan! 8)
Veel plezier bij het fietsen, veel wijsheid bij de vergadering en smakelijk eten allemaal!
+1, goed bezig Marjan. De bestelling komt nog jou kant op.

Het hele Zeewolde wordt onderhand wel een soap, eerst het gedoe en de slechte communicatie rond de website en ALV en nu weer een cryptisch bericht over het niet doorgaan van de gezamelijke maaltijd, een dure camping , kan mij voorstellen dat mensen dan afhaken. Ook vreemd dat Inge in eens niet voor en kleinere groep wil koken, moet het juist makkelijker voor haar maken. Als er op dit moment ongeveer 30 aanmeldingen zijn is dat wel erg laag.
Maar goed, laten we deze ALV maar gebruiken om te kijken wat er het komende jaar beter kan.


Ben & Ingrid
ben huve schreef:Ook vreemd dat Inge in eens niet voor en kleinere groep wil koken, moet het juist makkelijker voor haar maken.
Ho, stop, dat was een geintje van mij. Geen idee wat de werkelijke reden is.
Op de coachingskalender vandaag:

Afbeelding

En soms doen mensen zelfs wat zonder te klagen :-)
Ik probeer die dag mijn visum voor de VS te krijgen, maar de vraag die bij mij opkomt na deze hele correspondentie is: waar blijft het bestuur met enthousiaste uitleg? Wat mij betreft waren de Harskamperdennen een pracht locatie. Bij Zeewolde denk ik alleen maar Duh... Leg uit waarom ik dat mis heb.
Staat het niet in notulen van de 'AV koeienvergadering' afgelopen voorjaar? Meen me te herinneren dat Paul P. uitleg gaf. Maar ik kan me vergissen.
Loes
Uitstekend idee Marjan.
Ik mail de bestelling door.
En ik wil graag helpen met een salade maken. Heb nog wel een aardig easy recept.
Misschien kunnen de auto mensen wat grote schalen meenemen?
Gr.
Betty
Leuk initiatief, Marjan! Ik kom ook met de auto aanrijden, maar heb geen grote schalen thuis. Wel kan ik bijv. groente/fruit etc. halen voor een grote gezamenlijke salade. Of om (een deel van) de bestelling op te pikken.
De knooppunten

Polderroute ca. 90km

Vanaf de camping naar KP 66, daarna 65 – 64 – 60 – 61 – 38 – 39 - 36 - 47 – 99 – 46 – 92 – 91 – 90 – (*1) – 89 – 95 – 96 – 73 – 30 – 72 – 71 – 93 – (*2) – 8 – 20 – (*3) – 23 – 24 - 25 – 26 -27 – (*4) – 92 – 91 – 8 – 45 – 47 – 46 – 11 - 12 – 13 - 14 - 15 – 17 – 73 – 74 – 75 – 76 – 78 -> 66 -> Camping
*1 Route loopt door Almere Hout, wij gaan bij 90 la naar 89.
*2 Richting KP 97 kan men koffie drinken bij Natuurbelevingscentrum De Oostvaarder. Verderop richting 8 uitzichtpunt. Bij knp 6 Grote Praambult uitzichtpunt bij viaduct waar je net onderdoor gereden bent. Even klimmen terug richting knp 8 aanhouden.
*3 500 meter na 20 la Koffie bij SBB Buitencentrum Oostvaardersplassen Kitsweg 1
*4 Na 27 la fietspad op tm KP 92
Ten zuidoosten van Almere De Kemphaan met zaterdag natuurmarkt en restaurant tussen knp 85-88
Lelystad haven, restaurants en bruine vloot
Bij Trekkersveld restaurant KP13 – KP14

Tweebruggenroute
Start bij Erkemederpad in Zeewolde (Flevoland) en ga zuidoost
Volg nu de knooppunten
66 - 65 - 64 - 67 - 38 - 37 - 4 - 6 - 94 - 57 - 56 - 80 - 79 - 81
Bij 81 gaan we rechtsaf voor koffiemogelijkheid in t Boshuis Drie. Na de koffie terug naar 81
81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 51 - 50 - 11 - 10 - 29 - 23 - 22 - 21 - 19 - 17 - 73 - 72 - 70 - 69 - 68 - 66 - camping.

Mocht je eerder koffie willen drinken of inkopen in Putten willen doen ga dan bij KP56 richting 20 en daarna terug naar de route.

Interessant langs de route:
Kasteel Oldenaller - Na knooppunt 37 de Waterweg blijven volgen tot de Oldenaller Allee. Daarna terug naar de route
Landgoed Schovenhorst en de Bostoren - Bij KP56 richting 20 kom je er langs.
Landhuis Oud-Groevenbeek - Bij KP 81 richting KP 30. Daarna terug naar de route.
Ha Ruud,

Fantastisch werk weer die routes, jammer dat het tussen knooppunt 47 en 92 regent, maar daarentegen steekt er net tussen 51 en 50 een paar reeën met kroost over...

Is er ook al wat bekend over de 'appeltaartroute'? Deze mededeling van Lex doet me al twee dagen watertanden...

Rik.
Rix schreef:Ha Ruud,

Fantastisch werk weer die routes, jammer dat het tussen knooppunt 47 en 92 regent, maar daarentegen steekt er net tussen 51 en 50 een paar reeën met kroost over...

Is er ook al wat bekend over de 'appeltaartroute'? Deze mededeling van Lex doet me al twee dagen watertanden...

Rik.
Met de provincie Flevoland heb ik de afspraak dat het stuk tussen knooppunt 47 en 92 overkapt wordt. Maar of ze dat voor zaterdag gaat lukken?
Dat van die reeën was eigenlijk geheim en een verrassing, had stil moeten blijven.

De 'appeltaartroute' komt bij een andere bakker vandaan. Wat ik wel weet is dat die vanaf de camping vertrekt tussen 9 en 10 uur en dat de route voor die tijd vast wel af is :lol: .

Groet,
Ruud
Nog even onder de aandacht brengen:

Inmiddels eten 18 personen pizza/pasta/risotto, wil je ook graag mee eten, geef je bestelling even per pb of per mail aan mij door.
Vanavond geef ik de bestelling door aan de pizzeria.

Menukaart:
http://www.thuisbezorgd.nl/portofino-zeewolde
Ha die Marjan,

Gezellig!
Ik doe mee. Daar kom ik voor.