Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentrektocht 2015 24 en 25 oktober - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Huttentrektocht 2015 24 en 25 oktober

ruudvp schreef: Een Esvo, want dat was t merk dat V&D verkocht vroeger.
Helaas Ruud, je gaat niet door voor de koelkast, het is een Como 3, volgens het etiket: 'zeer geschikt voor trekking, met permanente ventilatie, brandvertragend polyesther, transparant gecoat, afgeplakte naden, ademend nylon, 7.5mm fybreglass, blauw, voor € 59.00'. Gezien de prijs is 'ie dus niet ouder dan van 2002, maar het object is natuurlijk het testen waard: kun je er met z'n drieën in slapen (wie opteert voor een nacht met een windende, boerende, snurkende wereldfietser?), betekent 'permanente ventilatie' dat er bij windkracht 4 al scheuren in komen, werkt brandvertragend polyester ook als je twee branders omgooit in de binnentent (een luifel is er niet), hoe houdt ademend nylon zich bij 10 uur regen en zijn afgeplakte naden ook bestand tegen 's nachts per ongeluk tegen je tent urinerende wereldfietsers?

Volgens de gebruiksaanwijzing is het een kwaliteitstent (dat kun je aan de prijs ook wel zien natuurlijk) waarvan de haringen schoon langer mee gaan (????) en waarin je geen kachel in de nabijheid van de gordijnen (????) moet plaatsen. Ik verheug me echt ontzettend op de huttentrektocht (!!!!).
Ha ha ha :lol:

Je had het over vooroorlogs, dus dacht ik aan m'n Esvo tentje uit begin jaren 80.
ruudvp schreef:Je had het over vooroorlogs, dus dacht ik aan m'n Esvo tentje uit begin jaren 80.
Beetje off-topic wel, maar dat moet dan de Falklandoorlog geweest zijn. En on-topic is dan weer dat de natuur die we voorgeschoteld krijgen tijdens deze tocht ruimschoots de schoonheid van die op de Falklands evenaart :lol: :lol: :lol:
Hallo Marjan,
Kunnen wij nog mee? Ik denk dat we zaterdagmorgen komen.
We willen graag kamperen.

Groet,
Frenk en Margo
Hoi Frenk en Margot,
Leuk dat jullie aansluiten! Staat genoteerd, inmiddels zijn we met 39 fietsers.

Update: Er is een plaats vrij gekomen in een hut!
Ik meld me aan voor de huttentrektocht op 24 en 25 oktober. Zo’n zin in! Ik zal in een tentje slapen.

Hartelijke groet.
Marjan schreef: Update: Er is een plaats vrij gekomen in een hut!
De plek is inmiddels bezet

Dit jaar hebben we 5 hutten ingebruik. :D
Daarnaast komen 18 tentjes te staan.
Wij geven ons ook op voor dit weeken. Wij zijn meer off the road rijders maar deze tochten zijn er nu even niet.

Ik stuur nog een mail voor deelname.

Gerlof Homan
Barbara Janssen
gahoman schreef:Wij geven ons ook op voor dit weeken. Wij zijn meer off the road rijders maar deze tochten zijn er nu even niet.

Ik stuur nog een mail voor deelname.

Gerlof Homan
Barbara Janssen
Hoi Gerlof en Barbara, jullie staan genoteerd! Mail heb ik ook ontvangen.
Laatste deel van de tocht is onverhard door de bossen van Balk naar Oudemirdum en het kleine paadje bij Munnekeburen kunnen jullie je hart ophalen. :wink:
Wie heeft er zin om mee te fietsen naar Waps "Huttentocht".
Donderdag 22 okt. vertrek ik vanuit Hengelo Gld / Zutphen met als tussen stop Natuurcamping Dassenburcht in Punthorst. Vrijdag naar Waps, huttentocht beleven en maandag weer terug via een andere route.
De vooruitzichten zien er redelijk uit, volgens weeronline :D

Groet, Ton
Hoi Ton,
Ik denk dat je dan vridnag naar Steenwijk fietst? En dan zaterdag met de trektocht naar de Waps?

Wel aardig om even een update te doen:
20 deelnemers in de hutten
25 deelnemers in tentjes
32 deelnemers uit eten


Ik zag de lange termijn weersverwachting ook, ziet er veelbelovend uit! :D
Ik zou ook graag meegaan. Kan het nog? Neem m'n tentje mee. Eerste keer weekendje Wereldfietsers!
Hoi Annemarie!
Zeker, van harte welkom om mee te gaan.
Ik zal je een Pm sturen met aanvullende info.

Deze huttentrektocht zijn veel nieuwe leden mee, erg leuk!
Ik schat zo in, 50/50
Hoi Marjan,

Ik neem het geld voor de overnachtingen graag gepast mee. Weet jij wat de kosten zijn voor twee overnachtingen (2 personen) met de tent?

Hartelijke groet,

Eric
Eric Picard schreef:Hoi Marjan,

Ik neem het geld voor de overnachtingen graag gepast mee. Weet jij wat de kosten zijn voor twee overnachtingen (2 personen) met de tent?

Hartelijke groet,

Eric
Hoi Eric, 2 personen in tent € 15,-
Fijn dat je gepast geld meeneemt!
Erics, vraag is niet geheel specifiek,

ik interpreteer hem als 2pers x 2nachten= 4 keer een enkele prijs.

Ik dacht ik zeg het maar, voordat het niet meer gepast uitkomt. :)
Roald schreef:Erics, vraag is niet geheel specifiek,

ik interpreteer hem als 2pers x 2nachten= 4 keer een enkele prijs.

Ik dacht ik zeg het maar, voordat het niet meer gepast uitkomt. :)
Ha! :D goed opgelet!
1 overnachting op camping de Waps Oudemirdum is € 15,- voor 2 personen in 1 tent.
Voor 1 persoon in 1 tent is 1 overnachting € 9,50


Camping de Meppelerweg te Steenwijk rekent iedereen zelf af met de campingeigenaar. Wat ik op de website zie zou je dan €14,30 kwijt exc P.
Ik zie overigens ook in tegenstelling wat ik in de bijlage heb geschreven dat auto € 1,- kost ipv € 0,75 ct.
Helaas moet ik afmelden voor de trektocht van as. zaterdag omdat ik niet met de trein in Steenwijk kan komen.
Mariette
marik48 schreef:Helaas moet ik afmelden voor de trektocht van as. zaterdag omdat ik niet met de trein in Steenwijk kan komen.
Mariette
Oh, wat vervelend! Waar moet je vandaag komen? Ik had begin van de week nog gekeken, er zijn zo ik kon zien, geen werkzaamheden richting het Noorden.
Zelfs uit Rotterdam moet het lukken om 9:50 in Steenwijk te zijn.
Ik moet eerst naar Hoorn en daar rijdt de trein niet heen dit weekend ivm werkzaamheden.
Mariette