Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht zondag 8 november a.s. - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht zondag 8 november a.s.

De eerste zondag van november kwam het er niet van, maar aanstaande zondag willen we alsnog een rondje doen.

Startlocatie en route nog nader te bepalen.

Als iemand een rondje op de plank heeft liggen hou ik mij van harte aanbevolen en anders maak ik 'm donderdagavond.

met vriendelijke groet,
Ruud van Poelgeest
Ruud, neem aan dat je rondje Utrecht overdag is?
Ik ga dan graag mee. Voel me nog niet zeker genoeg om echt 's avonds te fietsen, dus rondje Amsterdam moet nog even wachten.
Groetjes, Anja Zandvliet
Het rondje wordt overdag gefietst. Meestal vertrek rond 11.00 uur vanuit een café waar 's ochtends koffie te krijgen is. Dus vanaf 10.30 vérzamelen.
Ben er deze keer niet bij - heb helaas andere verplichtingen.
Helaas kan ik er ook niet bij zijn. Fijne fietsdag!
Ik ben er wel bij en heb ook nog een suggestie liggen voor een rondje ten oosten van Utrecht.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1623364
Het is een rondje van 80km, tussen km 40 en 45 zit een theehuis/lunchgelegenheid (Mon-Chouette, ken het persoonlijk niet) en anders ergens tussen km 50 en 55 bij Amersfoort.

Maar een ander rondje kan natuurlijk ook prima.

Gerben.
Gerben,

Prima rondje lijkt mij. Veel bekende plekjes.
Start is om 11:00 vanaf Ledig Erf en verzamelen van 10:30 in cafe Ledig Erf ?

Het wordt wel vroeger donker, zal ik proberen er 75km van te maken? Of vertrekken we iets eerder?

Groet,
Ruud
Hallo Ruud,

Zelf heb ik er geen moeite mee om een half of zelfs heel uur eerder te vertrekken. Maar als je 'm liever wat inkort, is dat ook prima wat mij betreft.

Gerben.
Hallo Ruud,
Ik ga zondag ook graag mee. Tot zondag.
Groetjes, Paula
Ik ga er vanuit dat we de start toch op 11:00 houden? En kom tussen 10:30 en 11:00 bij het ledig erf. Tot straks.

Gerben.
Gerben,

In café Ledig Erf verzamelen. Die heeft ook koffie. Rond 11.00 vertrekken we. Tot straks.

Groet,
Ruud
De opkomst was niet zo groot als bij Pegida, maar wij mochten tenminste zonder politiebegeleiding door Utrecht fietsen. Bovendien was er bij ons een goede sfeer en is er niemand gearresteerd.

Met z'n vijven deden we het rondje ten oosten van Utrecht vandaag. Na een mistig begin werd het al snel helder met een zonnetje. De route liep door een afwisselend landschap van vergezichten en herfst kleuren. We vertrokken vanaf het Ledig Erf in Utrecht en reden oostelijk van Utrecht langs de Langbroekse Wetering over de Heuvelrug, door het Leersumse Veld, langs de Valeikanaal, Leusden, Amersfoort, de bossen bij Soest, over vliegveld Soesterberg, terug naar Utrecht. Bij Soesterberg reden we over het breedste fietspad van Nederland!

Hierbij de foto's

Het volgende rondje wordt gehouden op 13 december.
Ga ik de 13e alvast in de agenda noteren - en hopelijk aanwezig zijn.
Het was inderdaad een prachtige route! Prachtig weer en nog leuk gezelschap op de koop toe. Als het lukt, ga ik 13 december ook weer mee.
Inge en Anja het draadje voor het volgende rondje:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 53#p251753

Groet,