Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utrecht 13 december a.s. - Forum Wereldfietser

rondje Utrecht 13 december a.s.

In verband met het sinterklaas weekend zal het rondje Utrecht op 13 december georganiseerd worden.

Nadere informatie over start- en eindpunt volgen nog. Routesuggesties zijn uiteraard van harte welkom.

Wellicht tot zondag 13 december a.s. in Utrecht.
Ha Edwin

weet nog niet of het lukt.

Qua routetips: hoorde dat deze route leuk is geworden http://routeplanner.fietsersbond.nl/#ro ... 4%2Froutes

Zijn in het kader van sponsoring planner door de Europeesche, gemaakt door vrijwilligers routeplanner.

Is natuurlijk te kort, maar je kan er mogelijk een lusje aanmaken, bijv. Nieuwkoop.

groetjes
Astrid
Wie o wie fietst er a.s. zondag mee en heeft nog een goed idee voor een leuk rondje?
Hoi Edwin,

Zal een beetje liggen aan de afstand - heb de afgelopen weken een stukje minder kunnen fietsen en aan eventuele harde wind.
Hoi Edwin,
Ik fiets zondag graag mee.
Hallo Edwin,

Ik ben er ook bij. Een mogelijk rondje West/Zuid-West van Utrecht zou deze kunnen zijn. In die hoek zijn (of ken ik) weinig kruip-door-sluip-door paadjes, dus het is een redelijk recht-toe-recht-aan route. Ik heb nog niet gezocht naar koffie-punten (waarschijnlijk Haastrecht of Schoonhoven).

Gegroet,

Gerben.
Ik heb al andere afspraken, maar heb wel een tip. Bij IJsselstein / Lopik staat de route over de dijk ingetekend. Via knooppunten 8 - 7 - 85 - 86 is een veel leuker pad.
Met pijn in mijn hart :cry: moet ik helaas afzeggen vanwege een overvolle agenda.

Ik ben er in februari weer bij.

Heel veel plezier morgen. :D
Ik heb me gisteren aangemeld voor het rondje Utrecht, maar ik moet me helaas weer afmelden. Ik heb vanochtend mijn pols gebroken en die zit nu in het gips. Flink balen. :(
Waar vertrekken we morgen en wat wodt de afstand?

Dan weet ik of ik wel/niet mee kan.
Oef, da's balen Paula, sterkte!
Met de tip van Marc heb ik het rondje iets aangepast: nieuwe link
Het rondje zou daarmee 73,5 km lang zijn.
Startpunt is Ledig Erf (zelfde als de vorige keer).
Starttijd wat mij betreft 10:30 (iets eerder dan gebruikelijk ivm wintertijd)

Gerben.
Dan haak ik af - nu weer net effe te ver.
Leuke aanpassing, route zelfs doorgetrokken naar Schoonhoven. Als je vanaf knooppunt 85 het water aan je rechterhand houdt rij je meer wind- en meer autoluw. Het is smal maar bijzonder fraai. Misschien is "Het witte paard" in Cabauw open voor een kop koffie. Centrum van Schoonhoven is zeker een aanrader.

Veel plezier!
@annita
in oudewater en vlist kun je ook lekker genieten van een kop koffie enzo
Op dit moment (half twee 's nachts) stormt het vreselijk. Zondag schijnt beter te worden. Ik duim voor jullie. Zelf kan ik er niet bij zijn, vanwege prive en werkdrukte. Januari is wintertocht, dus ook ik zeg, tot februari!

Veel plezier!

Groet,
Ruud