Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht vrijdag 15 - zondag 17 januari 2016 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht vrijdag 15 - zondag 17 januari 2016

Loes van den Bergen schreef:Even een tip; Bij een Paastocht, -6 's nachts !!!!!, had ik NIET genoeg aan 2 paar handschoenen. 3 Paar dus voor mij de volgende 'koude' tocht en bij iedere stop die dingen op de verwarming laten drogen!
Veel plezier hoor!
Loes
Met beelden erbij http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 53#p180353

groet,
Ruud
Dat bedoel ik inderdaad, Ruud.
Excuus for off topic!
Loes
Ik heb mij ook aangemeld. Onder voorbehoud overigens, en dat heeft niets met het weer te maken. Zo lang het niet zulk weer als dit jaar met de wintertocht is, is het prima fiets- en kampeerweer.
Heb je weinig ervaring met kamperen in de winter, kijk dan eens op http://www.hiking-site.nl/themas/thema_2004-12-01.php en genoemde links.
Misschien regent het wel warm water :(
ook ik kom als het goed is
weet alleen nog niet of dit vanaf de vrijdag of zaterdag word ivm werk
hoop dat we wel wat sneeuw hebben :P
Ik kom vanuit Brabant en kan op vrijdag niet voor 9.00 uur met de fiets in de trein. Daardoor kan ik niet voor 12.15 uur in Groningen zijn. Ik neem aan dat dat geen probleem is.
LHTJoost schreef:Ik kom vanuit Brabant en kan op vrijdag niet voor 9.00 uur met de fiets in de trein. Daardoor kan ik niet voor 12.15 uur in Groningen zijn. Ik neem aan dat dat geen probleem is.
De route maakt een rondje rond Groningen. Ik haal die tijd ook niet, dus eventueel kort ik t rondje in of ga rechtstreeks naar de camping.
LHTJoost schreef:Ik kom vanuit Brabant en kan op vrijdag niet voor 9.00 uur met de fiets in de trein. Daardoor kan ik niet voor 12.15 uur in Groningen zijn. Ik neem aan dat dat geen probleem is.
Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Geldt voor mij ook, ook op zijn vroegst 12.15 in Groningen. Is het een optie om de starttijd een half uur later te maken?
De vertrektijd op vrijdag CS Groningen hebben we een kwartier verlaat en wordt nu
12.15 uur.
Thnx :D
Fijn, bedankt.
Vroeg of laten zitten er meerdere deelnemers in dezelfde trein die om 12.15 uur aankomt. Gezellig. :D
Dat wordt nog dringen in de trein met al die fietsen. :D
(Bericht verwijderd, hoorde hier niet thuis)
Ik heb er zin in en kom maar op met die kou. Enige zorg die ik heb is hoe houd ik met name mijn handen warm. En in mindere mate mijn voeten.
Als het boven nul en nat is heb ik prima handschoenen maar wanneer het echt koud wordt, zoals vanmorgen (of kouder) wordt het pijnlijk ben ik bang. Hele dikke wanten zou dan kunnen helpen maar de vraag is of dat nog prettig en veilig fietst.
Heb ook nog aan moffen gedacht (lekker ouderwets) maar past dat met remmen en schkelhendels??
Iemand een tip?
Het klinkt misschien raar, maar in de winter fiets ik liefst met sandalen aan, met daarin een of twee paar dikke sokken en een paar waterdichte sealskinsokken. Het voordeel ten opzichte van dichte fietsschoenen is dat ik mijn tenen nog kan bewegen waardoor mijn voeten minder snel koud worden.

O ja, het onder voorbehoud kan bij mij weggehaald worden. Ik kan (en ga) sowieso mee.
Hoi Anita en Koert,

Ik ben ook van de partij. Hoop wel dat het lekker koud is! Ik sluit vrijdagavond tegen etenstijd aan.

Groet,

Eric
Hoi Anita en Koerd,

Hierbij geef ik me op voor deze barre tocht door het Noorden.
Helaas kan niet eerder komen dan vrijdagavond. Hoop wel dat er sneeuw gaat vallen dat hoort bij een wintertocht! Deze raskampeerder is wel wat gewend.

Groet Ton
Ton,

Ik heb je op de deelnemerslijst gezet

Groet, Anita