Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2016 25 -28 maart langs de Paasvuren - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2016 25 -28 maart langs de Paasvuren

Hoi Fred,

Hartelijk dank voor de organisatie. Van de vele voorspellingen over buien en onguur weer is alleen de wind de enige echte overgeblevene. Dat had ook wel iets (flink doortrappen :wink:)

Iedereen weer bedankt voor de gezelligheid en tot een volgende tocht!

Hartelijke groet,
Eric en Annabella



PS Zien we jullie op ALV op 9 april aanstaande? Dit keer niet in de Kargadoor maar in het Utrechts Centrum voor de kunsten! http://www.uck.nl
Ja, we gaan allemaal Fred bedanken! Fantastisch dat je ondanks alle drukte nog zo'n mooie tocht hebt kunnen uitzetten, Fred!

(En ik kijk uit naar het glampingweekend van Rob, haha)

P.S. op de ALV staat een belangrijk punt, mensen: wijziging van het reglement, met o.a. een uitgavenplafond voor het bestuur. Daarvoor zijn 50 stemmen (aanwezigen of volmachten) nodig. Kun je niet komen, zorg dan dat je een volmacht geeft aan iemand die wel gaat. Zie http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 33&t=27019
Ook ik wil je bedanken Fred, voor het uitzetten van deze verassende tocht. En het blijft boeiend om zoveel aardige fietsfanaten te ontmoeten, ieder op zijn eigen tempo. Tineke
Hallo allemaal,

Dank aan Fred voor het organiseren! Soms was het nogal zwaar fietsen om optimaal te genieten, maar hoe dan ook een leuk weekend gehad. Op verzoek de foto's op Dropbox.
howbizar schreef: Op verzoek de foto's op Dropbox.
Jammer dat Dropbox niet openbaar is.
Ronald van der Perk schreef:
howbizar schreef: Op verzoek de foto's op Dropbox.
Jammer dat Dropbox niet openbaar is.
Je kunt het reclamevakje "Een account maken" gewoon wegklikken. Althans hier lukte het.
Leon schreef:
Ronald van der Perk schreef:
howbizar schreef: Op verzoek de foto's op Dropbox.
Jammer dat Dropbox niet openbaar is.
Je kunt het reclamevakje "Een account maken" gewoon wegklikken. Althans hier lukte het.
Bedankt Leon, goeie tip, lukt bij mij ook