Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Utrecht 3 april a.s. - Forum Wereldfietser

rondje Utrecht 3 april a.s.

Zondag 3 april a.s. zal er weer een rondje Utrecht georganiseerd worden.

Vertrekpunt Ledig Erf, 11.00uur.

Routesuggesties zijn van harte welkom.
Ik fiets graag mee! Misschien dat ik nog een route op de plank heb liggen maar zit nog in Nieuw Zeeland nu 8) . Kom eind volgende week pas terug.
Weer een druk en vol weekend Edwin. Kan het niet een zondag later ? Mei kan ik nl ook al niet.

Groet,
Ruud
De 10e zou ik zowaar ook weer eens kunnen, de 3e niet.
Jammer heren dat jullie er weer niet bij kunnen zijn.

Het rondje is vrijwel altijd elke 1e zondag van de maand. Gewoon je agenda voor lange tijd blokken? :D
Waar gaat het rondje heen zondag? Het wordt wel heel mooi weer, dus ik zal zeker even op de fiets stappen. Als het rondje een voor mij gunstige kant op gaat probeer ik toch wat tijd vrij te maken en fiets ik een stukje mee.
Hoi Ruud,

Moet nog even kijken voor een mooi toertochtje vanavond, maar ik denk dat we wel richting Wijk bij Duurstede kunnen en in een rustig tempo 70-80 km gaan fietsen.

Tot morgen 11.00u. Ledig Erf.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Wat het ook wordt, wij doen mee.

Tot morgenochtend,

Sandra, Kasia en Frank
We vertrekken morgen om 11.00u. v.a. het Ledig Erf en fietsen dan via Werkhoven naar Wijk bij Duurstede. Vervolgens gaan wij richting De Klomp waarna we via Woudenberg en Zeist weer richting Utrecht gaan. Totaal 74 km.

Onderstaand de routelink:
http://routeplanner.fietsersbond.nl/#ro ... erences=63
Was een mooi en gezellig rondje, voor zover we het af hebben kunnen maken.

Frank

Afbeelding
Het was idd een tien-kleine-nikkertjes tocht, maar wel heel mooi !

Groet,
We kunnen terugkijken op een heel mooie en fijne dag.

De volgende tocht is 1 mei a.s. Noteer hem vast in je agenda.
Edwin, dank voor het organiseren!

En voor allen: dank voor de gezelligheid. Leuk jullie weer gesproken te hebben. En het weer was gewoonweg super voor deze tocht.