Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Offroad trektocht 8-10 april - Forum Wereldfietser

Offroad trektocht 8-10 april

Globale route:
- Vrijdag 8 april: vertrek Utrecht CS om 14:00 uur. Ongeveer 35 km Overnachting in Maarn
- Zaterdag 9 april: Vertrek10:00. Ongeveer 65 km. Overnachting in Drie
- Zondag 10 april: Vertrek 10:00. Ongeveer 50 km. Aankomst Apeldoorn CS

Opgeven bij marcdirkx@hotmail.com
Hoi allen,

Over anderhalve week is de eerste offroad trektocht van dit jaar. De tracks volgen einde van de week / komende weekend. Het plan is om zaterdagavond (weer) een nightride te doen nabij Ermelo: dus indien je mee wilt: zorg voor een lamp.

Overnachten vrijdagavond: geef z.s.m. even aan indien je vrijdag overnacht in Maarn i.v.m. de reservering van de camping.

Zaterdagavond overnachten we in Drie: daarvoor is een natuurkampeerkaart verreist (maar er kunnen meerdere personen op een kaart).

Marc
Beste moddervreters,

Ik heb de tracks op de mail gezet. Laat even weten indien je niets hebt ontvangen of je alsnog mee wilt gaan (marcdirkx@hotmail.com)

Marc
Het was weer een geweldige mooie tocht.
Hier wat foto's die ik onderweg gemaakt heb.
Geen afscheid kunnen nemen omdat de trein al klaar stond. Ik heb er weer van genoten. Mooie route Marc, bedankt. Fijn gezelschap, prachtige verhalen, bedankt en tot een volgende gelegenheid. Mooie foto's Peter.

Groet Leo Jansen
Marc, dank voor de mooie route, o.a. langs post-glaciale kenmerken (eindmorenes enzo, wist niet dat dat zo duidelijk terug te vinden was op de Veluwe! (dank aan het verhelderend tekstbordje ernaast overigens)
We kwamen zelfs nog wat voormalige bewoners tegen ;-)

Afbeelding

en dank voor het gezelschap (in afwachting op de camping pc van het natuurkampeerterrein) :shock:

Afbeelding